پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه به دکتر علم الهدی


پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه به دکتر علم الهدی

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، طی پیامی به دکتر علم الهدی، دبیر ستاد تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی، شهادت حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور عالیقدر و عزیز کشورمان را به ایشان تسلیت گفت.

به گزارش بهداشت نیوز متن این پیام به شرح ذیل است:
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم
«یا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلى رَبِّکِ راضِیَةً مَرْضِیَّةً فَادْخُلِی فِی عِبادِی وَ ادْخُلِی جَنَّتِی»

اندیشمند فرهیخته سرکار خانم دکتر علم الهدی دبیر محترم ستاد تعلیم و تربیت
سلام علیکم؛


شهادت آیت‌الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری بر همگان تلخ، سخت و سرشار از غم و اندوه است.
ایشان امتداد بزرگان انقلاب ‌اسلامی ایران و ادامه دهنده راه معمار کبیر انقلاب ‌اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی بودند.
خدمت به مردم، ویژگی بارز شهید عالی‌قدر حضرت آیت‌الله رئیسی بود و الحق ایشان سیدالشّهداء خدمت هستند و نام بلند ایشان در تاریخ ایران مانا و جاودان خواهد بود.
بی‌شک رسیدن به این قله‌های افتخار و نائل آمدن به مقام والای شهادت جز با همراهی بانوی فرهیخته و دانشمندی همچون حضرتعالی میسّر نمی‌شد و باید در برابر این ایثار و از خود گذشتگی‌ها سر تعظیم فرود آورد.
بدینوسیله این ضایعه مؤلمه و جانگداز را به بیت مکرّم حضرت آیت‌الله رئیسی علی‌الخصوص والده گرامی شهید و حضرتعالی، تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال طلب صبر و اجر برای سرکار و سایر بازماندگان مسألت می‌نمایم.
عبدالحسین خسروپناه
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هشدار رونالدو از النصر: از رئال الگو بگیرید