واکنش دریادار ایرانی به شهادت ابراهیم رئیسی


واکنش دریادار ایرانی به شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و همراهان شهید ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

پرواز ملکوتی و جانسوز ریاست محترم جمهور و هیأت همراه بار دیگر نشان داد که شهادت عالی‌ترین پاداش الهی برای مردان صادق و بی‌ریایی است که برای سعادت ملت خود شبانه روز در تلاشند.

خبر مرتبط
واکنش رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مرحوم آیت‌الله رئیسی در جایگاه ریاست‌جمهوری همواره در میانه میدان بود و تلاش های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

شهادت خادم الرضا(ع)، یار صدیق امام و رهبری، حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان عزیز و محترمشان در سانحه هوایی موجب تألم و تأثر عمیق آحاد جامعه شد. بی شک رئیس جمهور مردمی ایران، مزد تلاش جهادی خویش در راه خدمت به مردم ایران و انقلاب اسلامی را با شهادت از پروردگار گرفت و نشان داد مسیر خدمت تا شهادت هنوز رهروانی راستین دارد.

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است. رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران گامی بر نداشت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

خبر مرتبط
توضیحات کولیوند درباره عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور

اقتصادنیوز: رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مشارکت بیش از ۲ هزار نیرو در عملیات جست و جوی بالگرد ریاست جمهوری، تاکید کرد: در عملیات جست‌وجو و رصد بالگرد ریاست جمهوری، از ظرفیت و تجهیزات هیچ کشور خارجی استفاده نشده بلکه تمام فرایند این عملیات با استفاده از توان، تخصص و تجهیزات هلال‌احمر انجام شد.

خداوند آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم، آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را قرین رحمت خویش فرماید و به خانواده های سوگوار صبر و به دولت محترم انسجام و توان بیشتر خدمت و به ملت شریف و آگاه ایران وحدت و همبستگی و قدرت فتح قلهها عنایت فرماید.

اینجانب به نیابت از خود و همه دریادلان ولایتمدار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قلبی آکنده از غم، شهادت این عالم برجسته و همراهان ایشان را محضر حضرت ولی عصر(عج)، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خاندان و وابستگان مکرم ایشان و نیز ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار شهرام ایرانی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...