تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی


تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی

نماینده شاهین‌شهر گفت:مصاحبه آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی آبانماه سال ۱۴۰۲ برگزار شد اما هنوز نتایج به این افراد اعلام نشده که این باعث نارضایتی و بلاتکلیفی آنها شده است که ضروریست هر چه زودتر نتایج اعلام شود.

تذکر به وزیر آموزش و پرورش درباره آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره تذکر خود به رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش ، گفت: مصاحبه آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی آبانماه سال 1402 برگزار شد اما هنوز نتایج به این افراد اعلام نشده که این باعث نارضایتی و بلاتکلیفی آنها شده است که ضروریست هر چه زودتر نتایج اعلام شود.

وی افزود: داوطلبان آزمون استخدام آموزگاران ابتدایی و استثنایی، که پس از قبولی در آزمون کتبی در آبان ماه سال 1402 در مصاحبه شرکت کرده اند متاسفانه هنوز نتیجه مصاحبه آنان اعلام نشده است و این گروه همچنان در بلاتکلیفی قرار دارند.

نماینده شاهین شهر در مجلس اظهار کرد: ضروریست مسئولان آموزش و پرورش و خود وزیر نسبت به تسریع در اعلام نتایج مصاحبه این گروه از داوطلبان اقدام لازم صورت دهند و وضعیت آنها تعیین تکلیف شود.

حاجی‌دلیگانی با اشاره به کمبود معلم در مدارس، اظهار کرد: بهتر است وضعیت این افراد پیش از آغاز سال تحصیلی جدید تعیین تکلیف شود و این معلمان از مهر ماه به کار گیری شوند تا دچار کمبود معلم نباشیم./تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال و طالع بینی روزانه 14 خرداد