سرلشکر باقری: مجاهدت‌های صادقانه امیرعبداللهیان موجب پیشبرد سیاست خارجی شد


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت ضمن تسلیت شهادت حسین امیرعبداللهیان نوشت: بی‌تردید مجاهدت‌های صادقانه و توأم با هوشمندی و نگاه انقلابی و جهادی آن شهید در پیشبرد سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی مدت تصدی مسئولیت خطیر وزارت امور خارجه برای دستگاه دیپلماسی کشور الهام‌بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

سرلشکر باقری: مجاهدت‌های صادقانه امیرعبداللهیان موجب پیشبرد سیاست خارجی شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، شهادت حسین امیرعبداللهیان در سانحه ناگوار بالگردی را تبریک و تسلیت گفت.
خانواده معظم شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان
وزیر پرتلاش و مجاهد امور خارجه جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات؛
شهادت پرافتخار وزیر انقلابی و جهادی امور خارجه جمهوری اسلامی ایران "آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان" در سانحه تأسف‌بار بالگردی، در همراهی با رئیس‌جمهور شهید را تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌تردید مجاهدت‌های صادقانه و توأم با هوشمندی و نگاه انقلابی و جهادی آن شهید در پیشبرد سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی مدت تصدی مسئولیت خطیر وزارت امور خارجه برای دستگاه دیپلماسی کشور الهام‌بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.
به روح بلند او درود می‌فرستم و از درگاه حضرت ربوبی برای آن شهید والامقام علوّ درجات و همنشینی با حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام و برای اعضای خاندان مکرم آن شهید آرامش و سکینه قلبی طلب می‌کنم.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری
براساس این گزارش،‌ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش که برای بازدید از سد خداآفرین و افتتاح چندین طرح ملی و استانی به آذربایجان شرقی رفته بودند، به علت شرایط نامساعد آب و هوایی ، دچار سانحه شد و تمام سرنشینان بالگرد به شهادت رسیدند.

در این سانحه هوایی، آیت‌سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند./فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اگر گرمازده شدید فورا این کارها را انجام دهید