«خادم‌الرضای مردم» اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی


«خادم‌الرضای مردم» اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی

میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ ویژه‌ای را به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی منتشر کرد.

«خادم‌الرضای مردم» اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی

به گزارش ایران اکونومیست، در این تک آهنگ که به نوعی اولین قطعه موسیقایی ویژه شهادت سید شهیدان خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی منتشر شده است، علی اکبرفرهنگیان - شاعر و میلاد هارونی به عنوان خواننده و آهنگساز حضور دارند.

در این قسمت می‌توانید این قطعه موسیقی را گوش کنید:

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است.

این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ مؤسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید می‌شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی‌مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نشست «هوش مصنوعی و آینده رسانه» برگزار می‌شود