پیام تسلیت مدیرعامل بانک گردشگری در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور


پیام تسلیت مدیرعامل بانک گردشگری در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور

محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری در پیامی شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور ایران و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، متن کامل این پیام به این شرح است:

وَالَّذِینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ

شهادت جانگداز خادم‌الرضا (ع) آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پرتلاش، خستگی‌ناپذیر و مردمی جمهوری اسلامی ایران را تسلیت عرض می‌کنم.

ایشان در طول دوران خدمت خود در ارکان مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران، منشا آثار و برکات بسیاری بودند و در سال‌های حضور به عنوان رئیس‌جمهور نیز توانستند چهره‌ای خدوم و مردمی را از خود در اذهان به یادگار گذارند.

در این حادثه‌ تلخ و غم‌انگیز همچنین شخصیت‌های برجسته‌ای مانند آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه‌ محترم تبریز و آقای مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان دار فانی را وداع گفتند و اندوهی بزرگ بر دل مردان و زنان ایرانی به جا گذاشتند.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در مجموعه بانک گردشگری، این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار آن عزیران و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند رحمان برای ایشان علو درجات را خواستارم.

محمدرضا فهمی

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت کوییک اتوماتیک افزایش یافت [خرداد 1403]