هواشناسی فردا/پایان هفته نواحی شمالی کشور بارانی می‌شود


هواشناسی فردا/پایان هفته نواحی شمالی کشور بارانی می‌شود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور خواهد شد و تا پایان هفته نواحی شمال و شمال غرب شاهد بارش باران خواهد بود.

هواشناسی فردا/پایان هفته نواحی شمالی کشور بارانی می‌شود

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه فردا در استان‌های واقع در شمال غرب، دامنه های جنوبی، البرز غربی و مرکزی و سواحل دریای خزر افزایش ابر پیش بینی می شود گفت: در این مناطق گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط مستعد بارش تگرگ روی می‌دهد.

وی افزود: روز سه شنبه به‌طور گسترده تری در شمال غرب، غرب استان‌های ساحلی دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز شامل قزوین، البرز، تهران، برخی مناطق شمال شرق، شمال خوزستان، غرب و شمال اصفهان، مرکزی و قم رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

ضیائیان بیان کرد: روز چهارشنبه ضمن تشدید سامانه بارشی در مناطق اعلام شده، گستره سامانه بارشی به البرز شرقی، سمنان و برخی مناطق شرق نیز کشیده خواهد شد.

او افزود: پنجشنبه و جمعه سامانه بارشی در نوار شمالی کشور، شمال غرب و ارتفاعات و دامنه البرز فعال خواهد بود.

ضیائیان تاکید کرد: در سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی می شود و به‌ویژه در نوار شرقی کشور و منطقه زابل تا آخر هفته وزش باد شدید و گردوخاک رخ می‌دهد./باشگاه خبرنگاران جوان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرد تبریزی زنش را با سیم شارژر خفه کرد / جنایتی که خود قاتل به پلیس زنگ زد + جزییات