جاده مرگ باز هم قربانی گرفت / مرگ 2 نفر در جاده طرود


 جاده مرگ باز هم قربانی گرفت / مرگ 2 نفر در جاده طرود

سرهنگ مجید فرزانه اظهار داشت: این حوادث عصر امروز در جاده طرود رخ داد و متأسفانه در دو سانحه واژگونی جداگانه 2 نفر جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه هر2 حادثه از نوع واژگونی بودند...

سرهنگ مجید فرزانه اظهار داشت: این حوادث عصر امروز در جاده طرود رخ داد و متأسفانه در دو سانحه واژگونی جداگانه 2 نفر جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه هر2 حادثه از نوع واژگونی بودند که منجر به مرگ سرنشینان شد؛ گفت: در حادثه نخست یک خودرو پیکان تاکسی واژگون شده که سرنشین به دلیل صدمات وارده جان خود را از دست داد.

رئیس پلیس راه شاهرود میامی با اشاره به علت این حادثه گفت: خودرو پیکان به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون شد.

سرهنگ فرزانه به دیگر سانحه رانندگی جاده طرود اشاره کرد و گفت: در حادثه دیگر خودور مزاد وانت واژگون شد که یک مرد 42 ساله فوت و 2 کودک نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: حادثه واژگونی مزدا وانت در کیلومتر 60محور بیارجمند رخ داد که در اثر این حادثه یک جوان متولد سال 1375 فوت شد.

رئیس پلیس راه شاهرود میامی علت این حادثه را نقص فنی خودرو و ترکیدن لاستیک عنوان کرد و گفت: این نقص منجر به واژگونی شده است.

معاون مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی نیز درباره حوادث رانندگی امروز شهرستان شاهرود به خبرنگار تسنیم گفت: بلافصه پس از وقوع حادثه در جاده طرود 2 دستگاه آمبولاانس نیز به محل حادثه اعزام شدند اما یک نفر جان خود را از دست داد و 2 کودک نیز به بیمارستان منتقل شدند.

تصادف خونین جان راکب 40 ساله موتورسیکلت را گرفت

محسن مزجی معاون مرکز اورژانس شاهرود به خبرنگار تسنیم در شاهرود، گفت: در حادثه رانندگی جداگانه یک راکب موتور سوار در تصادف با خودرو جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تصادف در شهرستان میامی رخ داد؛ افزود: امروز در برخورد خودروی سواری پراید با یکدستگاه موتور سیکلت در محدود جاده کوهان-ری آباد یک جوان چهل ساله جان خود را از دست داد.

معاون مرکز اورژانس شاهرود خاطرنشان کرد: بلافاصله در شهرستان میامی بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام شد.

مزجی گفت: راکب موتور سیکلت که مردی حدودا 40 ساله بود علی رغم اقدامات درمانی انجام شده بر اثر شدت جراحات حین انتقال به بیمارستان فوت شد.


 جاده مرگ باز هم قربانی گرفت / مرگ ۲ نفر در جاده طرود

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هندوانه شیرین و قرمز را با این 4 روش علمی انتخاب کنید +عکس