از لغو کلیه کنسرت‌ها در کشور تا انتشار اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی+ بشنوید


از لغو کلیه کنسرت‌ها در کشور تا انتشار اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی+ بشنوید

به گزارش دیباچه، در این شماره از خبرهای کوتاه حوزه موسیقی و تجسمی ، ابتدا به سراغ تعطیلی یک هفته ای کنسرت های موسیقی می رویم. در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تمامی اجراهای صحنه‌ای برای یک هفته لغو شدند. طبق اعلام دفتر موسیقی وزارت...

به گزارش دیباچه، در این شماره از خبرهای کوتاه حوزه موسیقی و تجسمی ، ابتدا به سراغ تعطیلی یک هفته ای کنسرت های موسیقی می رویم.

در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش تمامی اجراهای صحنه‌ای برای یک هفته لغو شدند.

طبق اعلام دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، باتوجه به شهادت جانسوز رییس جمهور عزیز کشورمان آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز و جمعی از همراهان ایشان، تمامی اجراهای صحنه‌ای به مدت یک هفته تعطیل می‌شود.

از لغو کلیه کنسرت‌ها در کشور تا انتشار اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی+ بشنوید

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت ارشاد : شهید آیت الله رئیسی، از معدود رؤسای جمهوری است که در موزه هنرهای معاصر تهران حضور یافت

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز تسلیت برای شهادت حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی ـ رئیس جمهور ـ و همراهانش، گفت: شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی برای ما و جامعه هنرهای تجسمی بسیار تاسف‌بار است؛ چراکه همواره از ایشان صداقت و همراهی دیده‌ایم؛ جامعه هنرهای تجسمی یک صدا به پا خاسته، تسلیت می‌گوید و اندوهگین است.

محمد خراسانی‌زاده در گفت‌وگویی شهادت سیدابراهیم رئیسی ـ رئیس جمهور ـ، حسین امیرعبداللهیان ـ وزیر امور خارجه ـ و سایر همراهانشان را تسلیت گفت و اظهار کرد: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از معدود رؤسای جمهوری است که در موزه هنرهای معاصر تهران حضور یافته بود. او در موزه‌هنرهای معاصر با هنرمندان حوزه تجسمی گفت‌وگو کرده بود؛ البته این دیدار مربوط به اوایل زمانِ دولتِ فعلی ایشان بود.

اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی

میلاد هارونی خواننده موسیقی پاپ در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود تک آهنگ ویژه‌ای را به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی منتشر کرد.

در این تک آهنگ که به نوعی اولین قطعه موسیقایی ویژه شهادت سید شهیدان خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی منتشر شده است، علی اکبرفرهنگیان - شاعر و میلاد هارونی به عنوان خواننده و آهنگساز حضور دارند.

در این قسمت می‌توانید این قطعه موسیقی را گوش کنید:

تعداد بازدید : 0

میلاد هارونی از جمله خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال‌های اخیر آثار متعددی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است.

از لغو کلیه کنسرت‌ها در کشور تا انتشار اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی+ بشنوید

این خواننده در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه‌ای قطعه‌ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر کرد و اولین اجرای زنده خود را در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. او در تابستان سال ۹۳ مؤسسه‌ای به‌نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید می‌شد.

«أین عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آئینه‌ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی‌نشون‌ها»، «عشق بی‌مرز» از جمله آثاری است که این خواننده تاکنون منتشر کرده است.

تک آهنگ «شهید جمهور» منتشر می شود

خواننده آثار موسیقایی مرتبط با مضامین انقلابی به مناسبت شهادت سید شهیدان خدمت - شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی قطعه «شهید جمهور» را منتشر می‌کند.

محسن توسلی خواننده آثار موسیقایی مرتبط با مضامین انقلابی به مناسبت شهادت سید شهیدان خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی قطعه «شهید جمهور» را منتشر می‌کند.

در این قطعه موسیقایی که به همت دفتر موسیقی، شعر و سرود سازمان صداوسیما پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، قاسم صرافان شاعر، امید رهبران میکس و مسترینگ و محسن توسلی به عنوان خواننده حضور دارند.

از لغو کلیه کنسرت‌ها در کشور تا انتشار اولین تک‌آهنگ ویژه شهادت آیت‌الله رئیسی+ بشنوید

محسن توسلی از جمله خوانندگان شناخته شده ترانه‌های انقلابی است که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه تولید آثاری مرتبط با مضامین انقلابی و اجتماعی داشته است. این خواننده علاوه بر اجراهای زنده‌ای که در کشورمان داشته در برخی کشورهای اسلامی نیز اقدام به برگزاری کنسرت کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روایتی هولناک از شکنجه‌های مرگبار معتادان در کمپ مخوف