تسلیت‌گویی دبیر کل «اوپک» به رهبر و مردم ایران


تسلیت‌گویی دبیر کل «اوپک» به رهبر و مردم ایران

اقتصادنیوز: دبیرکل اوپک شهادت «سیدابراهیم رئیسی»، «حسین امیرعبداللهیان» و هیات همراه آنها را که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست دادند، تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، دبیرکل اوپک امروز (دوشنبه) در واکنش به شهادت رئیس‌جمهوری ایران، وزیر امور خارجه و هیأت همراه آنها در سانحه سقوط بالگرد، این رخداد غم انگیز را به خانواده های آنها، رهبری، مردم ایران و تمام خانواده اوپک تسلیت گفت.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) شهادت آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» رئیس جمهور، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران و هیات همراه آنها را که در سانحه سقوط بالگرد جان خود را از دست دادند، به مردم ایران تسلیت گفت.

خبر مرتبط
پیام مهم «گوترش» به مناسبت شهادت «سید ابراهیم رئیسی»

اقتصادنیوز: دبیرکل سازمان ملل متحد به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور کشورمان پیام تسلیتی را صادر کرد.

این سازمان در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: هیثم الغیص، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و کارکنان دبیرخانه این سازمان، درگذشت غم‌انگیز حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران را به خانواده ایشان، رهبری، مردم ایران و کل خانواده اوپک تسلیت می‌گوید.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

خبر مرتبط
برگزاری جلسه کمیسیون امنیت ملی با سرپرست وزارت خارجه

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از جلسه این کمیسیون با سرپرست وزارت خارجه و تاکید بر همکاری با این وزارتخانه خبر داد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال ابجد 14 خرداد