پیام تسلیت دبیرکل هلال‌احمر در پی شهادت آیت الله رئیسی


پیام تسلیت دبیرکل هلال‌احمر در پی شهادت آیت الله رئیسی

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه در پی سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت رییس جمهور مخلص و مردمی حضرت آیت الله دکتر رییسی را به محضر منجی عالم بشریت حضرت بقیه اله الاعظم(ارواحنا له الفداء)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی و عموم ملت غیور و شهید پرور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

بی شک آن بزرگمرد متقی الگوی خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به ملت بودند بطوریکه باهمت عالی خود در همین مدت کوتاه خدمت در قوه مجریه با پایبندی به اصول انقلاب اسلامی و نصب العین قراردادن رهنمودهای امام و رهبری با اجرای فعالیت های زیربنایی موجی از امید ، حرکت و نشاط در جامعه ایجاد نمودند.

ایشان با حضور بی تکلف در بین مردم در سفرهای مستمر به استان‌های مختلف و مناطق محروم با تشکیل واقعی دولت مردمی مسیر ارائه خدمت را به اقصی نقاط کشور هموار نمودند.

ملت عزیز ایران اسلامی، قدردان مجاهدت ها و تلاش های شبانه روزی آن شهید خدمت بوده و خواهد بود و انشاله با کوشش و تلاش، جهاد علمی و مشارکت در تولید راه آن مجاهد نستوه را ادامه خواهد داد.

یاد امام جمعه مردمی تبریز آیت اله شهید آل هاشم، شهید امیر عبدالهیان وزیر انقلابی و جهادی امورخارجه، شهید مالک رحمتی استاندار جوان و مردمی و همراهان دیگر را گرامی می دارم و در سالروز میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) علو درجات این خادمان مخلص اهل بیت و ملت شریف ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم.

در پایان از زحمات و تلاش های ایثارگرایانه تمام همکاران، امدادگران و نجاتگران هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و گروه‌های مردمی‌که در ۲۴ ساعت گذشته یکی از دشوارترین عملیات های جستجو و انتقال را با عنایت الهی و تلاش بی وقفه انجام دادند نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

دکتر یعقوب سلیمانی

دبیر کل جمعیت هلال احمر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخاب رییس‌جمهور برای دولت چقدر آب می‌خورد؟