پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پی‌شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی


پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در پی‌شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان خدوم وی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا)به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متن پیام حجت الاسلام‌والمسلمین معزی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت خادم الرضا علیه السلام و خدمتگزار ملت ایران اسلامی، آیت‌الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای و ملت بزرگوار ایران تسلیت می‌گویم.

بی‌تردید تلاش‌ها، فعالیت‌ها و دلسوزی‌های جهادی این مرد انقلابی در تاریخ انقلاب اسلامی ما و پیش و بیش از آن در نزد خداوند متعال خواهدماند.

لازم است از همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر و به‌ویژه جناب دکتر کولیوند رئیس محترم جمعیت هلال‌احمر بابت تلاش بی‌دریغ و فداکاری دلسوزانه و فنی‌ای که در این سانحه انجام دادند و تا رسیدن به نتیجه دست از جهاد نکشیدند، تشکر و قدردانی نمایم.

بی‌تردید حرکت پیشروانه جمهوری اسلامی ایران با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی و همراهی مردم توقف نخواهد یافت و به لطف خدا این انقلاب به حرکت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه خواهدپیوست.

عبدالحسین معزی

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فال و طالع بینی روزانه 14 خرداد