نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است


نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است

شریعتمداری گفت: شهید رئیسی ویژگی‌های کم نظیری داشت و به شدت مردمی بود. هیچ وقت ایشان را نمیدیدی که مشغول کاری نباشد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئل روزنامه کیهان درباره شهادت رئیس جمهور و همراهانش در سانحه هوایی در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد: این سانحه را به مردم ایران تسلیت می‌گویم، اما به روح مطهر این شهدای بزرگوار تبریک می‌گویم. آن‌ها اجر یک عمر فداکاری خود را گرفتند.

وی افزود: به قول شهید آوینی ما شهید‌ها را از دست نمی‌دهیم و آن‌ها را به دست می‌آوریم و خودمان را از دست می‌دهیم.شهید رئیسی ویژگی‌های کم نظیری داشت و او به شدت مردمی بود و هیچ وقت ایشان را نمی دیدی که مشغول کاری نباشد. او از کاری فارغ نمی‌شد به کاری دیگر مشغول می‌شد.

نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است

شریعتمداری ادامه داد: نکته دردناک برای مردم ما از دست دادن یک خادم بزرگ است. ایشان هدیه خود را دریافت کردند. شهید بزرگوار رئیسی و آل هاشم و امیرعبداللهیان و سایر شهدای ما هر کدام را ببنید آدم‌های بی بدیلی هستند. درست است که جایگاه آن‌ها پر می‌شود، اما این اتفاق چندان آسان نیست.

وی در انتها گفت: ما از این اتفاق‌ها کم نداشتیم. در فاصله دو ماه رئیس جمهور و نخست وزیر و رئیس دیوان عالی کشور و چندین وزیر ونماینده مجلس به شهادت رسیدند، اما چیزی از دست نرفت و هر یک از این‌ها برای سرنگونی یک کشور کافی بود، اما نظام ما با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وام 400 میلیونی مسکن محرومین چه شرایطی دارد؟