بازداشت مردان مسلح وحشت آور در مشهد / گلوله هدف گرفته شده به سمت پلیس در اسلحه گیر کرد + جزییات


بازداشت مردان مسلح وحشت آور در مشهد / گلوله هدف گرفته شده به سمت پلیس در اسلحه گیر کرد + جزییات

به گزارش رکنا، روز گذشته ماموران کلانتری توس مشهد در پی اطلاع از وقوع نزاع مسلحانه دسته جمعی،بلافاصله عازم روستای امین آباد شدند وبه تحقیق در این باره پرداختند. بررسی ها بیانگرآن بود که...

به گزارش رکنا، روز گذشته ماموران کلانتری توس مشهد در پی اطلاع از وقوع نزاع مسلحانه دسته جمعی،بلافاصله عازم روستای امین آباد شدند وبه تحقیق در این باره پرداختند. بررسی ها بیانگرآن بود که سرنشینان دو دستگاه خودروی پژو206 و رانا با سرو صورت های پوشیده وارد نزاع شده اند وپس از تیراندازی و کتک کاری از محل گریخته اند. به همین دلیل شناسایی عاملان نزاع مسلحانه با صدور دستوری ویژه از سوی سرتیپ دوم احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) در دستور کار نیروهای کلانتری توس قرار گرفت وبدین ترتیب گروهی از عوامل گشت انتظامی با هدایت سروان رادپور(رئیس کلانتری توس) به جست و جوی مردان مسلح پرداختند تا این که بالاخره موفق شدند آنان را در بولوار شاهنامه ردزنی کنند اماپژو سواران به محض مشاهده پلیس به سوی آنان تیراندازی کردند که این گونه عملیات تعقیب و گریز با تیراندازی هوایی پلیس وارد مرحله جدیدی شد.

با توجه به حساسیت ماجرا ،نیروهای انتظامی با بهره گیری از شگردهای تخصصی ،بولوار شاهنامه را به محاصره درآوردند که در همین هنگام سرنشینان پژو207 با رها کردن خودرو در خیابان شاهنامه 67 به درون رانا پریدند تا به اتفاق دیگر همدستانشان از چنگ پلیس بگریزند اما نیروهای انتظامی همچنان به تعقیب اوباش مسلح ادامه دادند تا این که در اطراف آرامگاه فردوسی 5 متهم فراری ،خودرو را متوقف کردند و در حالی که یکی از آنان سلاح کلت کمری را به سوی نیروی انتظامی نشانه رفته بود ،فرصت فرار را برای دیگران فراهم کرد اما گلوله شلیک نشد و این گونه نیروهای کلانتری توس با چند فن دفاع شخصی ،دو تن از متهمان را درحالی دستگیر کردند که در بازرسی از خودروی آنان یک قبضه سلاح وینچستر به همراه مهمات ،مقادیری مشروبات الکلی و شمشیر و چماق نیز کشف شد.

با انتقال متهمان به مقر انتظامی بازجویی های فنی از آنان آغاز و مشخص شد که متهمان دارای سوابق متعدد درگیری و تیراندازی هستند وبنا به ادعای برخی از افراد حاضر در صحنه نزاع مسلحانه، متهمان یک دستگاه پراید را نیز سرقت کرده اند که تحقیقات دراین باره با دستورات ویژه قضایی ادامه دارد.


بازداشت مردان مسلح وحشت آور در مشهد / گلوله هدف گرفته شده به سمت پلیس در اسلحه گیر کرد + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخابات پیش رو بسیار مهم است