این لژیونر قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد


این لژیونر قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد

لژیونر فوتبال ایران برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر ندارد.

بسیاری از لیگ‌های فوتبال در نقاط مختلف اروپا شب گذشته به پایان رسید تا گمانه‌زنی و شایعات درخصوص مقصد بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده، خیلی زود آغاز شود. یکی از لژیونرهای فوتبال ایران که قراردادش با تیم خود به اتمام رسیده، علیرضا جهانبخش هافبک ۳۰ ساله فاینورد است.

در شرایطی که علیرضا جانبخش چند روز پیش در گفتگوی خود از علاقه به بازی در بوندسلیگا و سری آ و همچنان حضور در فوتبال اروپا گفته بود، اما باز هم امروز شایعاتی درخصوص علاقه تیم های ایرانی به خصوص استقلال برای جذب جهانبخش منتشر شد و برخی رسانه ها مدعی شدند که این بازیکن در لیست جواد نکونام حضور دارد. اما گفتگوی جهانبخش با سایت ورزشی ESPN نشان می‌دهد که او قصد دارد در اروپا بماند و همچنان برنامه‌ای برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد.

این لژیونر قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارد

علیرضا جهانبخش در خصوص آینده‌اش و احتمال تمدید قراردادش با فاینورد چنین پاسخی داده است:"مذاکراتی بین مدیربرنامه من و باشگاه صورت گرفته و من خودم هم دوست دارم در اروپا بازی کنم. از نظر ذهنی و فیزیکی هنوز هم قادرم در بالاترین سطح بازی کنم. دو مسابقه با تیم ملی ایران در پیش رو داریم و بعد از آن به تعطیلات خواهم رفت و بعد از این باید ببینم چه اتفاقاتی رقم می‌خورد."

علیرضا جهانبخش با این مصاحبه آب پاکی را روی دست تیمهای لیگ برتری ریخت و تیم های ایرانی باید فکر جذب این لژیونر را از سرشان بیرون کنند. باید دید در نهایت جهانبخش در فاینورد ماندنی می شود یا فصل آینده در تیم دیگری توپ خواهد زد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت همستر کوین؛ امروز 14 خرداد 1403