خبر خوش برای فرهنگیان: واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان


خبر خوش برای فرهنگیان: واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان ۱۴۰۰ در روزهای آتی خبر داد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره پرداخت معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته در این کمیسیون، اظهار داشت: این موضوع در جلسه اخیر اعضای کمیسیون با حضور بازنشستگان فرهنگی، سازمان برنامه و بودجه، مسئولان آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی بررسی شد.

وی بیان کرد: در این جلسه مطرح شد که در حال حاضر بازنشستگان سال 1402 و سال 1401 مطالبات خود را دریافت کردند اما بازنشستگان سال 1400 دریافت نکرده‌اند که باید فهرست اسامی بازنشستگان به سازمان برنامه ارسال و بخشی از مطالبات این معلمان در زمینه پاداش پایان خدمت در یک یا 2 روز آتی پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس افزود: همچنین در این جلسه درباره مسائل مربوط به حکم بازنشستگان نیز بحث و تبادل نظر و تاکید شد در روزهای آینده این موضوع مشخص و نسبت به آن اقدام شود.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه موضوع دیگر که در این جلسه با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت مسئله عدم صدور کارت امتحانی برای دانش آموزان بود گفت: در این جلسه عنوان شد که حجم غیر قابل پیش بینی شده و چند برابری برای اخذ کارت به سایت مراجعه کردند، همچنین برخی از داوطلبان خواهان اصلاح معدل نیز به سایت اخذ کارت امتحان مراجعه داشتند و این نیز باعث بار ترافیکی سنگین بر سامانه آموزش و پرورش شده بود که این 2 مسئله باعث بروز چنین مشکلی شده ؛البته اعضای کمیسیون معتقد بودند که مطالب مطرح شده از سوی مسئولان، دلایل منطقی برای بروز چنین مشکلی نیست.

خبر خوش برای فرهنگیان: واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان

نماینده همدان در مجلس خاطرنشان کرد: پس از بحث و تبادل نظر قرار شد موضوع تعویق امتحانات نهایی دانش آموزان با حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسه بعدی بررسی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...