واکنش دو فرمانده ارشد نظامی کشور به شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش


واکنش دو فرمانده ارشد نظامی کشور به شهادت ابراهیم رئیسی و همراهانش

امیر حاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش طی پیامی، شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

امیر حاتمی و امیر صباحی فرد با انتشار پیام هایی جداگانه، شهادت سید ابراهیم رئیسی و هیات همراهش در سانحه بالگرد را تسلیت گفتند.

به گزارش مهر، امیر حاتمی مشاور فرماندهی معظم کل قوا در امور ارتش طی پیامی، شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهانش را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَی لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ

«کسانی که ایمان آوردند و کارهای شایسته انجام دادند، برای آنان زندگی خوش و با سعادت و بازگشتی نیک است»

در روز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام)، شهادت خادمان ملت بزرگ ایران اسلامی موجب غمی جانسوز و فراوان گردید.

شهادت رئیس جمهور عزیز، مردمی و انقلابی ایران اسلامی، نماینده محبوب ولی فقیه و امام جمعه تبریز، وزیر پرتلاش امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی، تیم پرواز و امنیت در حادثه دلخراش و تاسف بار سقوط بالگرد در مسیر خدمت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی را به محضر نورانی و مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای، ملت بزرگ و صبور ایران اسلامی، اعضای محترم هیئت دولت و خانواده معظم شهیدان سرافراز تبریک و تسلیت می‌گویم.

بدون تردید امروز ایران اسلامی با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان و عبور از چالش‌ها و تنگناهای بسیار، مصمم‌تر از گذشته در راه رسیدن به اهداف متعالی خود، با تقویت وحدت، اتحاد و یکپارچگی در سایه‌سار هدایت و رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان با قدرت بیشتری پیش خواهد رفت.

از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان عظیم الشأن خدمتگزار و صبر و اجر برای بازماندگان و خانواده‌های مکرمشان و عزت و سربلندی برای ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

همچنین، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نیز در پیام تسلیتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سانحه تاثربرانگیز بالگرد و شهادت عزتمندانه رییس جمهور شریف، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر عمیق و تألم شدید شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در همه سنگرهای مسوولیت، عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد و در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و در میدان جهاد خدمت به مردم جان خویش را فدای ملت کرد.

اینجانب به نمایندگی از طرف تمامی کارکنان خدوم نیروی پدافند هوایی ارتش، شهادت رییس جمهور محبوب، خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان دکتر امیر عبداللهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز و نماینده محبوب آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

امید دارم خداوند متعال آن مجاهدان فی سبیل الله را با انبیاء و اولیائش به‌ویژه امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) محشور فرماید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی‌فرد



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عارف کنار کشید؛ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌شوم