حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان تامین اجتماعی از چه زمانی اعمال می‌شود؟ + جزییات


حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان تامین اجتماعی از چه زمانی اعمال می‌شود؟ + جزییات

سازمان تامین اجتماعی در بیانیه‌ای اعلام کرد که افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با واریز حقوق اردیبهشت ماه اعمال شده است.

بر اساس تصمیم دولت، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۲۰درصدی رو به رو شده است. آنچه که در لایحه بودجه ۱۴۰۳ به تصویب رسید، بازنشستگان دیگر زیر ۱۰میلیون تومان حقوق دریافت نمی‌کنند و افزایش حقوق‌ها می‌بایست از ابتدای سال اعمال می‌شد، اما همزمان با واریز حقوق اولین ماه سال ۱۴۰۳ خبری از افزایش نبود و طبق روال سال قبل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به حساب آنها واریز شد.

حق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری و لشکری کی پرداخت می‌شود؟

این موضوع با واکنش بازنشستگان همراه بود که سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد که افزایش حقوق‌ها با واریز حقوق اردیبهشت ماه اعمال می‌شود. در روزهای اخیر، خبرهایی مبنی بر عدم واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان به گوش می‌رسد که سازمان تامین اجتماعی بیانیه‌ای را در این زمینه صادر کرد.

سازمان تامین اجتماعی در اطلاعیه‌ای پیرامون تاخیر روزهای اخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان این سازمان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 زمان واریزحق اولاد و عائله‌مندی بازنشستگان کشوری و لشکری؟

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

سازمان تأمین‌ اجتماعی ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهور کشور و همراهان شهید ایشان به اطلاع می‌رساند؛ روند پرداخت حقوق مستمری‌بگیران محترم، مطابق ماه‌های قبل در حال انجام بوده و تاکنون بر اساس جدول حروف اعلام شده، تمامی حقوق‌های از تاریخ ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت، با اعمال افزایش حقوق سال جدید به‌طور کامل واریز شده و حروف باقی‌مانده‌ مربوط به روز ۳۱ اردیبهشت نیز، مطابق روال معمول و به ترتیب حروف در حال واریز است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت همستر کوین؛ امروز 14 خرداد 1403