ببنیید| درگیری و شهادت ماموران نیروی انتظامی در نارمک


ببنیید| درگیری و شهادت ماموران نیروی انتظامی در نارمک

مراسم تشییع پیکر سه مامور نیروی انتظامی که در صحنه درگیری با یک فرد مسلح در محله نارمک تهران به شهادت رسیدند، در ستاد فرماندهی تهران بزرگ در حال برگزاری است.

آیین تشییع سه نفر از ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ به نام‌های سروان «مسعود کرمی»، استوار «احسان منشی‌زادگان» و گروهبان یکم «فرزاد روزبهانی» هم اکنون در ستاد فرماندهی تهران بزرگ در حال برگزاری است.

همچنین رئیس پلیس تهران با خانواده شهدای پلیس که در نارمک به‌شهادت رسیدند، دیدار کرد.

گفتنی است؛ ۳۰ اردیبهشت امسال بود که این ماموران در صحنه درگیری با یک فرد مسلح در محله نارمک تهران به شهادت رسیدند.

اولین تصویر از درگیری و شهادت ماموران پلیس تهران بزرگ در نارمک منتشر شد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از شهادت سه مامور پلیس در عملیات دستگیری یک شرور مسلح در تهران خبر داد.

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: «ساعت ۲۲ یکشنبه مورخه «۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳»، واحد گشت کلانتری در حین گشت‌زنی یکی از میادین منطقه نارمک، به شخصی حدوداً ۲۵ ساله مشکوک شده و دستور ایست داده، اما او اقدام به فرار می‌کند.

با تعقیب فرد متواری توسط پلیس بلافاصله طرح مهار اجرا شد؛ در شرایطی که مجرم به سمت مامورین و عابران در حال تیراندازی بود، به جهت جلوگیری از حادثه برای شهروندان، اقدام به توقف او می‌کنند که در تیراندازی متقابل، این شرور مسلح نیز کشته می‌شود.

همچنین در حادثه تیراندازی سه نفر از مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ به نام‌های سروان مسعود کرمی، استوار احسان منشی زادگان و گروهبان یکم فرزاد روزبهانی به شهادت رسیدند.»


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اثرات مضر یک اشعه خورشید بر کاهش جهانی جمعیت دوزیستان !