آشفتگی نتانیاهودرباره رأی دیوان لاهه


آشفتگی نتانیاهودرباره رأی دیوان لاهه

نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی به تلاش دیوان کیفری لاهه برای صدور حکم بازداشت برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و دیگر سران رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در واکنش به تلاش دیوان بین‌المللی دادگستری برای صدور حکم بازداشت سران این رژیم در ژستی مظلوم نمایانه که به وی نمی‌آید، مدعی شد که صدور بازداشت سران به اصطلاح «دموکراتیک این رژیم»، تصمیمی «ظالمانه» است.

پایگاه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به درخواست دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور حکم بازداشت وی و یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم، این تصمیم را ظالمانه خواند درحالیکه همچنان مردم فلسطینی بر اثر جنایات رژیم اسرائیل در غزه به شهادت می‌رسند و متحمل شرایط فاجعه بار انسانی هستند.

آشفتگی نتانیاهودرباره رأی دیوان لاهه

نتانیاهو درحالیکه همراه با سران رژیم صهیونیستی از سوی برخی از نهادها متهم به ارتکاب جنایت جنگی در غزه هستند، مدعی شد: تصمیم ظالمانه کریم خان، دادستان دیوان کیفری بین‌المللی، برای صدور حکم بازداشت علیه «رهبران منتخب دموکراتیک اسرائیل»، «یک خشم اخلاقی با ابعاد تاریخی» است. این نشان ابدی شرم بر (پیشانی) دادگاه بین المللی خواهد گذاشت.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟