تسلیت وزیر خارجه اردن به باقری


تسلیت وزیر خارجه اردن به باقری

وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه ایران همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت ایران را به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان ابراز داشت.

ایمن الصفدی، معاون نخست‌ وزیر و وزیر خارجه اردن در تماس تلفنی با علی باقری ، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان ضمن ابلاغ تسلیت پادشاه اردن به مقام معظم رهبری، مراتب تسلیت و همدردی دولت و ملت اردن با دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به مناسبت شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان و سایر همراهان ابراز داشت.

وزیر خارجه اردن در این تماس تلفنی با اشاره به تعامل مستمر با شهید امیرعبداللهیان، بر اهتمام اردن و پادشاه این کشور برای استمرار رایزنی‌ها با جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین منافع دو کشور و کمک به برقراری صلح و‌ثبات در منطقه تاکید نمود.

الصفدی با اشاره به تحولات جاری فلسطین، بر اولویت مسئله فلسطین نزد دولت اردن و تلاش‌های دیپلماتیک این کشور برای توقف جنگ و نسل کشی در نوار غزه تاکید و خواستار هم‌افزایی و تلاش‌های مشترک در این زمینه شد.

تسلیت وزیر خارجه اردن به باقری

باقری نیز در این گفت‌و‌گو از همدردی و ابراز تسلیت پادشاه و دولت اردن تشکر کرد و اهتمام جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دوجانبه با اردن را مورد توجه قرار داد.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در ادامه با اشاره به تحولات جاری فلسطین و غزه، بر ضرورت و اهمیت تلاش مشترک ایران و اردن و سایر کشورهای اسلامی به منظور توقف فوری، کامل و بی قید و شرط جنگ علیه غزه و حمایت و پشتیبانی مضاعف از ملت فلسطین تاکید کرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخابات پیش رو بسیار مهم است