بیمارستان های غزه دوباره به محاصره اشغالگران در آمد


بیمارستان های غزه دوباره  به محاصره اشغالگران در آمد

اقتصادنیوز: درحالی که رژیم اشغالگر صهیونیستی تمام توانش را برای رسیدن به یک دستاورد در جبالیا واقع در شمال غزه گذاشته است، منابع از محاصره مجدد بیمارستان‌ها توسط این رژیم خبر دادند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در نهمین روز از عملیات زمینی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه نیروهای دشمن صهیونیستی به صورت محدود از غرب این اردوگاه عقب نشینی کرده اما به سمت محله‌های شرقی به ویژه منطقه «تل الزعتر» و «السکه» پیش رفتند.

از سوی دیگر شاهدان عینی اعلام کردند ارتش رژیم صهیونیستی آوارگان را از مدارس اطراف بیمارستان اندونزی خارج کرده و بیمارستان العوده را محاصره کرده است و مانع تحرک کادر پزشکی برای کمک رسانی به مجروحان شده است.

همچنین این رژیم بیمارستان کمال عدوان را محاصره کرده و عملیات حفاری و جستجو را در چهار پایگاه برای یافتن اجساد سربازان اسیر خود در غزه گسترش داده است.

خبر مرتبط
نوار غزه زیر آتش توپخانه صهیونیست ها

اقتصادنیوز: رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به شدت سراسر نوار غزه را زیر حملات وحشیانه جنگنده‌ها و توپخانه خود قرار داد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه مدعی شد به جسد چهار سرباز خود در تونلی در داخل اردوگاه جبالیا دست یافته است.

منابع نزدیک به مقاومت فلسطین گزارش دادند رژیم اشغالگر تعدادی از ساختمان‌هایی را که برخی سربازان صهیونیست در ماه اکتبر در آنجا بازداشت بودند، بمباران کرد که منجر به شهادت صدها غیرنظامی و تعدادی از اسرای صهیونیست شد. این اجساد از آن زمان در زیر آوارها هستند. دشمن صهیونیستی تمام تجهیزات و خودروهایی را که از آن برای بیرون کشیدن شهدا استفاده می‌شود، نابود کرده است.

خبر مرتبط
هشدار درباره قحطی در غزه/ توقف ورود کمکهای بشردوستانه طریق رفح

نماینده دائم مصر در سازمان ملل درباره وضعیت غزه هشدار داد.

منابع اعلام کردند ارتش رژیم اشغالگر در عملیات اخیر در جبالیا بخش زیادی از نیروهای خود را برای به دست آوردن یک دستاورد به کار گرفته است.

طبق گزارش الاخبار این در زمانی است که شاخه‌های نظامی گروه‌های مقاومت حملات شدیدی را علیه دشمن صهیونیستی انجام دادند.

مقاومت فلسطین روز دوشنبه ماموریت‌های جنگی زیادی علیه صهیونیست‌ها انجام داده و ده‌ها راکت را به سمت شهرک‌های غلاف غزه شلیک کرد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس از کشتن یک سرباز در اردوگاه جبالیا و هدف قرار دادن خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی با راکت در شرق این اردوگاه خبر داد.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد یک بالگرد را با موشک «سام۷» در این منطقه هدف قرار داده است.

همچنین القسام و گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بمب خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

گردان‌های القسام با نیروهای رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا درگیر شدند و آنها را از پای درآوردند.

همچنین این گردان‌ها کنترل پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را در دست گرفت.

گردان‌های شهدای الاقصی نیز با خمپاره و موشک خودروها و نیروهای رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

در محور جنوب نوار غزه که نیروهای رژیم صهیونیستی چهارمین تیپ خود را برای گسترش عملیات در شهر رفح مستقر کرده‌اند، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهایش کنترل دو سوم محور فیلادلفیا را در دست گرفتند.

گردان‌های القسام نیز نیروهای اشغالگر صهیونیستی در گذرگاه زمینی رفح را با ده‌ها خمپاره هدف قرار داد.

گردان‌های القدس نیز بمبی را در میان نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی منفجر کردند. این گردان‌ها به همراه نیروهای القسام سربازان و خودروهای رژیم صهیونیستی در شرق رفح را هدف قرار دادند.

پیش از این نیز دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله وحشیانه ارتش اشغالگر صهیونیستی نازی به اردوگاه جبالیا همزمان با تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای، زمینی و دریایی ادامه دارد و این حملات موجب ویرانی گسترده برخی مناطق مسکونی به شکل کامل و تخریب آن روی سر ساکنانشان شده است. ارتش رژیم صهیونیستی عامدانه مدارس، نقاط تجمع غیرنظامیان و پناهگاه‌ها در اردوگاه جبالیا را هدف قرار می‌دهد که در نتیجه آن ده‌ها تن به شهادت رسیده و پیکرهای بسیاری از آنها هنوز از زیر آوارها بیرون آورده نشده، همچنین در این حملات صدها غیرنظامی زخمی شده‌اند.

دولت غزه در ادامه بیانیه خود اعلام کرد: ارتش اشغالگر در مناطق مختلف اردوگاه جبالیا به ویژه در مدارس چندین خانواده فلسطینی را به محاصره درآورده بدون اینکه امکان کسب اطلاع از سرنوشت آنها و کمک‌رسانی به آنها وجود داشته باشد؛ اقدامی که به منزله جنایت جدید این رژیم اشغالگر در حق غیرنظامیان بی‌دفاع است که متاسفانه باز هم مقابل دیدگان جهانیان انجام می‌شود بدون اینکه هیچ کسی اقدامی برای متوقف کردن این جنایات در پیش بگیرد.

همچنین دفتر اطلاع‌رسانی دولت غزه تاکید کرد: جنایات پیاپی رژیم اشغالگر و حملات مستمر آن علیه نوار غزه تا این لحظه بیش از ۴۵ هزار شهید و مفقود و حدود ۸۰ هزار زخمی بر جای گذاشته و خانه‌ها، زیرساخت‌ها و تمامی عناصر حیاتی شامل مراکز خدماتی و عمومی و در راس آنها بیمارستان‌ها در نتیجه حملات مستقیم توپخانه‌ای تقریبا به طور کامل ویران شده‌اند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعیه مهم گمرک درباره فعال‌ سازی موبایل مسافری