مقاومت در زمین خاری در گلوی صهیونیستها است


مقاومت در زمین خاری در گلوی صهیونیستها است

اقتصادنیوز: تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه امروز (سه‌شنبه) وارد دویست و بیست و هشتمین روز خود شده است و درحالی که جنایات دشمن علیه غیرنظامیان همچنان ادامه دارد، رزمندگان مقاومت نیز درحال ضربه زدن به ارتش این رژیم در محورهای مختلف نبرد زمینی هستند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بمباران شدید مناطق مسکونی توسط رژیم صهیونیستی ده‌ها شهید در «جبالیا»، «بیت لاهیا» و «رفح» بر جای گذاشت.

سازمان دفاع مدنی غزه در این باره اعلام کرد که بمباران منطقه‌ای در جنوب رفح در نزدیکی نوار مرزی با مصر منجر به شهادت و زخمی شدن چند فلسطینی شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین خانه‌ها و محل تجمع آوارگان در شمال اردوگاه «البریج» و شرق شهر رفح را بمباران کردند.

تلفات1

ادامه نبردهای زمینی

ارتش رژیم صهیونیستی همزمان با حملات هوایی به حمله زمینی در رفح، جبالیا و مناطق مختلف در شمال غزه ادامه می‌دهد.

در همین راستا، گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که یک بمب را در میان نیروهای پیاده نظام رژیم صهیونیستی در شرق رفح منفجر کرده است که منجر به کشته و زخمی شدن اعضای آن شد.

گردان‌های القدس همچنین اعلام کرد که با انجام حمله خمپاره‌ای تجمع نظامیان و خودروهای رژیم اشغالگر را در شرق اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه بمباران کرده است.

خبر مرتبط
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف حساس در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز اعلام کرد که یک فروند بالگرد آپاچی را با موشک «سام-۷» در شرق اردوگاه جبالیا هدف قرار داده است.

رزمندگان القسام همچنین توانستند یک سرباز صهیونیست را در شرق اردوگاه به هلاکت برسانند و نیروهای اشغالگر مستقر در داخل گذرگاه زمینی رفح در جنوب نوار غزه را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دهند.

رسانه‌های عبری زبان نیز در این باره گزارش دادند که ۲ نظامی صهیونیست در جریان درگیری‌ها در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه به شدت مجروح شدند.

خبر مرتبط
حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در بندر ایلات

مقاومت اسلامی یک هدف مهم و حساس را در بندر ایلات در سرزمین‌های اشغالی فلسطین هدف قرار داد.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳ ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی واقعی خواهر یوزارسیف بیرون سریال ! + عکس های جذاب نسرین نکیسا