مسابقه بزرگ ” از نگاه من”، جلوه‌ای از شعار “مشتری ذات بانک است”


بانک پاسارگاد هم‌راستا با شعار "مشتری ذات بانک است" و در راستای تکریم مشتریان، مسابقه" از نگاه من" را در جهت بهبود و توسعه خدمت بانکی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات مشتریان برگزار کرد.بانک پاسارگاد با گذار از شعار “حق با مشتری است” و عینیت...

بانک پاسارگاد هم‌راستا با شعار "مشتری ذات بانک است" و در راستای تکریم مشتریان، مسابقه" از نگاه من" را در جهت بهبود و توسعه خدمت بانکی و بهره‌مندی از نظرات و پیشنهادات مشتریان برگزار کرد.

بانک پاسارگاد با گذار از شعار “حق با مشتری است” و عینیت بخشیدن به شعار “مشتری ذات بانک است”، همواره تلاش کرده که خدماتی در شأن و جایگاه والای مشتریان و هم‌وطنان گرامی کشورمان به آن‌ها ارائه نماید. در این راستا این بانک با برگزاری مسابقه بزرگ ” از نگاه من” در سطح تمام شعبه‌های این بانک در سراسر کشور، نظرسنجی گسترده‌ای در خصوص کیفیت خدمات ارائه‌شده در هر شعبه انجام و نظرات و پیشنهادات مشتریان محترم خود را جویا شد.

راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد در توضیح برگزاری این مسابقه گفت:
مسابقۀ بزرگ”از نگاه من” با عنایت به جایگاه والای مشتریان در فرهنگ پاسارگادی و تأثیر به‌سزای ارائه خدمات با‌کیفیت در تحقق اهداف والای بانک، با هدف تکریم مشتریان گرامی در تمام شعبه‌های بانک از تاریخ ۰۱مهرماه۱۴۰۲ آغاز و در تاریخ ۲۹اسفندماه۱۴۰۲ به پایان رسید.

بررسی نتایج بیانگر مشارکت ۱۴۰٫۰۰۰ مشتری ارجمند در این مسابقه است. از جمله شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توان به سطح رضایت مشتریان از خدمات شعبه، کیفیت و سرعت پاسخ‌گویی به سؤالات و مشکلات ایشان در شعبه‌ها، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، رضایت از مشاوره انجام شده جهت حل مشکلات عملیات‌های بانکی، راهنمایی در استفاده از محتواهای آموزشی‌، انتظارات و پیشنهادات مشتریان و… اشاره کرد. مشتریان گرامی برای شرکت در این مسابقه نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ الکترونیک طراحی شده اقدام فرمودند.

گفتنی است در پایان این مسابقه هم‌زمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) به قید قرعه به تعداد ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان هر یک هدیه‌ای به مبلغ ۴۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال تقدیم شد. مشتریان محترم می‌توانند برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی، به لینک زیر یا به شعبه خود مراجعه فرمایند.

مشاهده نتایج قرعه‌کشی

نگار کریمی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا ویژه خرداد ماه