ذوالنوری: سوز شهادت رئیس‌جمهور باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد


ذوالنوری: سوز شهادت رئیس‌جمهور باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد

مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی و سوز و احساساتی که بر اثر شهادت ایشان به وجود آمد، باعث خواهد شد حضور و مشارکت حداکثری مردم یک بار دیگر دشمنان را مأیوس کند. حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) صحن...

ذوالنوری: سوز شهادت رئیس‌جمهور باعث مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد

مهر: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید رئیسی و سوز و احساساتی که بر اثر شهادت ایشان به وجود آمد، باعث خواهد شد حضور و مشارکت حداکثری مردم یک بار دیگر دشمنان را مأیوس کند.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) صحن مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به شهادت رئیس جمهور در سانحه بالگرد، گفت: شهادت جانسوز سیدالشهدای گام دوم انقلاب حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان عزیزشان حضرت آیت‌الله آل هاشم که در جبهه و جنگ نقش مهمی داشتند، برادر عزیز و ارجمند جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار جوان دهه شصتی پر تلاش جهادی عزیزمان و سایر همراهان عزیز را تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: حقیقتاً در این مدت کوتاه حضرت آیت‌الله رئیسی همان حالت شهید حاج قاسم سلیمانی را که در میدان توجهات را به خود جلب کرده بود، در میدان خدمت‌گزاری، مردم داری، تواضع، روحیه جهادی، تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی زنده کرد و داغی بر دل مردم عزیز ما گذاشت. خداوند ان‌شاءالله ایشان و همراهان‌شان را مهمان سفره حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند، شهید سلیمانی برای دشمنان ما خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. شهید رئیسی و سوز و احساساتی که بر اثر شهادت ایشان به وجود آمده، باعث خواهد شد حضور و مشارکت حداکثری مردم یک بار دیگر دشمنان را مأیوس کند و شهادت ایشان هم خدمتی در حد دوران حیاتش به مملکت و مردم عزیز خواهد داشت. روانش شاد و راهش ادامه دار باشد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس/ نام نویسی اسکندری در انتخابات