‌تشییع باشکوه شهدا‌‌ در تبریز / مردم سید را در آغوش گرفتند


‌تشییع باشکوه شهدا‌‌ در تبریز / مردم  سید  را در آغوش گرفتند

امروز نه تنها تبریز، بلکه ایران اسلامی عزاداری شهیدانی است که در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناختند؛ امروز مردم آذربایجان با بزرگمردانی وداع می‌کنند که یاده و خاطره آنها هیچ گاه فراموش...

امروز نه تنها تبریز، بلکه ایران اسلامی عزاداری شهیدانی است که در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناختند؛ امروز مردم آذربایجان با بزرگمردانی وداع می‌کنند که یاده و خاطره آنها هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

امروز همه در میدان شهدای تبریز تجمع کرده اند تا آخرینو وداع را با سید محرومان، وزیر خارجه دوست داشتنی، امام جمعه محبوب، استاندار پرتلاس و دیگر شهیدان خدمت داشته باشند.مراسم بدرقه شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت ‌تا مصلی شهرستان تبریز برگزار خواهد شد و از آنجا به مشهد منتقل می‌شوند.

مر‌ثیه‌خوانی سوزناک حاج مهدی رسولی در تشییع شهدا

بعد از اتمام مراسم وداع با شهیدان خدمت در میدان شهدای تبریز، حاج مهدی رسولی ‌در سوگ شهدا ‌مر‌ثیه‌خوانی کرد و مردم عزادار در حال تشییع شهدا به سمت مصلی تبریز هستند تا پس از وداع پایانی، پیکر شهدا به تهران منتقل شود.

مردم عزادار "شهدای خدمت" را در آغوش گرفتند

در مراسم تشییع شهدای خدمت امروز همه آمده بودند و مانند سفرهای استانی "رئیسی" و همراهان را در آغوش گرفتند و ثابت کردند ‌قدردان خدمتگزاران صدیق خود هستند.

سنگ‌تمام آذربایجانی‌ها در تشییع شهدای خدمت‌

مردم آذربایجان امروز با حضور باشکوه خود د‌ر تشییع شهدای خدمت حما‌سه‌ای‌ دیگر آفریدند و ثابت کردند همچنان به عنوان اولین‌ها در صحنه هستند و قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند.

حضور جمع کثیری از مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری

در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت با حضور جمع کثیری از مردم و شخصیت‌های کشوری و لشکری در تبریز در حال برگزاری است‌، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و احمد وحیدی، وزیر کشور سخنرانی کردند‌ و مردم با مرثیه‌خوانی حاج مهدی رسولی، مداح اهل بیت(ع) در سوگ شهدای خدمت عزاداری کردند.

تشییع شهدای خدمت

مراسم تشییع شهدای خدمت که ساعت 9:30 دقیقه صبح شروع شده است، اما حضور مردم به حدی است که دیگر جایی برای مردم نیست و ازدحام به شدت زیاد است.

قرار است پس از مراسم تشییع، پیکر امام جمعه محبوب روز پنجشنبه در تبریز و پیکر استاندار جوان و پرتلاش آذربایجان شرقی نیز روز پنجشنبه در شهرستان مراغه تدفین می‌شود.

منبع : تسنیم

‌تشییع باشکوه شهدا‌‌ در تبریز / مردم

مراسم وداع با پیکر ۷ شهید خدمت صبح امروز( سه شنبه ) در تبریز با حضور با شکوه مردم در میدان شهدا آغاز شد


‌تشییع باشکوه شهدا‌‌ در تبریز / مردم "سید" را در آغوش گرفتند


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جریمه سنگین استقلال و پرسپولیس + جزئیات