مردم می‌دانستند که آیت‌الله رئیسی صادق الوعد است


مردم می‌دانستند که آیت‌الله رئیسی صادق الوعد است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مردم ایران در دوره ریاست جمهوری ایشان این فرصت را داشتند تا با شخصیتی مجاهد، مهربان، متواضع و صادق آشنا شوند؛ مردم می‌دانستند او صادق الوعد است و به شدت متعبد و ولایی بود خودش را در نظام امت و امامت فدایی تلقی می‌کرد.

به گزارش گروه فرهنگ‌وهنر خبرگزاری سلامت(طبنا)و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی اظهار کرد: ولادت امام رضا (ع) را تبریک و پرواز آسمانی خادم الرضا (ع) که در هر کسوتی بودند افتخار خود را خدمت به آستان قدس رضوی اعلام می‌کرد و سایر برادران عزیزمان را خدمت هموطنان و خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مردم ایران در دوره ریاست جمهوری ایشان این فرصت را داشتند تا با شخصیتی مجاهد، مهربان، متواضع و صادق آشنا شوند؛ مردم می‌دانستند او صادق الوعد است و به شدت متعبد و ولایی بود خودش را در نظام امت و امامت فدایی تلقی می‌کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: اولین بار با ایشان که معاون اول قوه قضائیه بودند عید سال ۱۳۸۷ به عراق رفتیم و به دلیل شرایط موجود تا ایلام را با هواپیما و بعد از آن را با اتوبوس رفتیم که با درگیری‌های داخلی عراق مصادف شده بود و چند روزی را در هتلی در کاظمین محبوس شده بودیم.

اسماعیلی با بیان اینکه آشنایی ما در دوره آستان قدس رضوی هم ادامه داشت تا دیروز که به شهادت رسیدند همراهشان بودم، گفت: تمام هشت، نه سال اخیر بیشترین اسمی که در خانواده ما هم تکرار شده بود نام آیت‌الله رئیسی بود.

وی افزود: چیزی که بیش از همکاری وجود داشت ارادت بود، ارادت کوچک‌تر به بزرگ‌تر به دلیل صفات ممتازی که ایشان داشتند و علاقه‌ای ذاتی به وجود آمده بود، در این دوره طولانی هیچ گاه فعل مذمومی از ایشان ندیدم و جمله‌ای که گفته می‌شود «از او جز خوبی ندیدم» را با تمام وجود در نماز ایشان خواهم گفت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد آخرین دیدار خود با شهید خدمت تصریح کرد: آخرین دیدار رسمی ما مربوط به شورای عالی فضای مجازی بود که ایشان برای اقدامات انجام شده در نمایشگاه کتاب تشکر کردند و ابراز لطف زیادی داشتند؛ روز گذشته هم از کمیسیون فرهنگی دولت با عجله آمدم تا از دستاوردهای نمایشگاه کتاب به رئیس جمهور گزارشی ارائه دهم که گفته شد بالگرد رئیس جمهور در دسترس نیست همان لحظه احساس کردم توانم به نصف کاهش یافت.

اسماعیلی افزود: پس از آن به تبریز رفتیم شب گذشته تا صبح پی گیر مسئله بودیم و صبح جز گروه‌های اولی بودیم که به محل وقوع حادثه رسیدیم؛ بهره دنیوی این آشنایی که با زیارت حرم امام حسین (ع) و کاظمین (علیهم‌السلام) شروع شده بود امروز در کوه‌های ورزقان تمام شد.

وی تصریح کرد: آیت الله رئیسی شخصیتی کاملاً اخلاقی بود؛ در انتخابات سال ۱۳۹۶ و ۱۴۰۰ همراه ایشان بودن در انتخابات که بازار گرم رقابت و وعده دادن است در مناظره اول که برگزار شد برخی گفتند چون آقای رئیسی حرف تند نزدند مورد استقبال قرار نمی‌گیرند حتی صحبت‌های دیگران را به شکلی کاملاً محترمانه پاسخ می‌دادند و من هم گفتم ایشان اخلاق محور هستند و باید چنین توقعی از ایشان داشته باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اگر واکسن پنوموکوک تزریق نکرده اید این خبر را بخوانید