قیمت دلار امروز 1 خرداد 1403 / بازار نیمه‌تعطیل ارز نزولی شد


قیمت دلار امروز 1 خرداد 1403 / بازار نیمه‌تعطیل ارز نزولی شد

قیمت دلار امروز با کاهش بیش از ۵۰۰ تومانی، کانال هفتم از کریدور ششم را از دست داد و به کف حمایت نزدیک‌تر شد. معامله‌گران، بازار ارز را کم‌رونق می‌دانند و می‌گویند حادثه ناگوار مربوط به سانحه هوایی رئیس جمهوری معاملات دلار را سرد کرده و به حداقل رسانده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز سه شنبه با کاهش ۵۵۰ تومانی در کریدور ششم یک کانال عقب‌نشینی کرد. امروز دلار در نیمه بالایی کانال ششم از کریدور پنجم در حال معامله است.

Screenshot 2024-05-21 at 12.25.19 PM

جان‌باختن رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه، معاملات بازار ارز را به حداقل رسانده و به گفته معامله‌گران، بازار به حالت نیمه‌تعطیل در آمده است.

بررسی بازار ارز حاکی از آن است که بازار نیمه‌تعطیل ارز، مبادلات دلار را بی‌رمق کرده است و روند معاملات رونق چندانی ندارد. در حال حاضر، روند عرضه و تقاضا چندان در تقابل با یکدیگر قرار ندارند. معامله‌گران، مبادلات این بازار را محدود عنوان می‌کنند و دلیل کاهش قیمت دلار را نیز افت تقاضا تحت تاثیر رویدادهای داخل کشور می‌دانند.

قیمت درهم در کانال ۱۵ هزار تومانی فریز شد

گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومانی در حال معامله است و نسبت به آخرین معامله روز گذشته تغییر قیمت نداشت. تتر با رقم ۵۷ هزار و ۲۰۰ تومانی در حال معامله است و کاهش ۵۰۰ تومانی دارد.

قیمت پوند انگلیس کاهش ۸۰۰ تومانی دارد و در کانال ۷۲ هزار و ۳۹۰ تومانی در حال معامله است و یورو نیزروی رقم ۶۱ هزار و ۸۵۰ تومانی ایستاده و کاهش ۶۰۰ تومانی دارد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار روز سه‌شنبه تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

به اشتراک گذاری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بازار طلای جهانی در سایه انتظار آرام شد