باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی‌ به توافق رسید


باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی‌ به توافق رسید

باشگاه پرسپولیس با درخواست مالی جدید مدیر برنامه های اوسمار ویه را برای تمدید قرارداد سرمربی خود موافقت کرده است اما برای نهایی شدن ادامه همکاری باید قرارداد امضا شود.

باشگاه پرسپولیس با جانشین یحیی‌ به توافق رسید

به گزارش راهبرد معاصر؛ اوسمار ویه‌را سرمربی برزیلی پرسپولیس که پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را برای یک فصل دیگر دریافت کرده بود با درخواست یک تیم اماراتی برای فصل آینده روبرو شد.

با این حال اوسمار به مدیر برنامه‌های خود اعلام کرد پیشنهاد تمدید با پرسپولیس را پیگیری کند و کاری به سایر تیم‌های درخواست دهنده نداشته باشد چون تصمیم دارد به حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت ادامه دهد.

مدیر برنامه‌های سرمربی برزیلی سرخپوشان نیز با وجود اختلاف نظر مالی با باشگاه اعلام کرده است ویه‌را هیچ گزینه دیگری را پیگیری نمی‌کند و فقط به ماندن در پرسپولیس فکر می‌کند. همچنین باشگاه پرسپولیس نیز با مبلغ مورد انتظار ویه‌را موافقت کرده است تا دیگر هیچ مشکلی برای تمدید قرارداد او برای دو فصل دیگر با پرسپولیس وجود نداشته باشد.

بنابراین اگر ویه‌را موافقت کند قرارداد او بعد از بازی با استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تمدید می‌شود تا برنامه خود برای نقل و انتقالات فصل آینده را نیز ارائه دهد.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان جمعه چهارم خردادماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه ازادی برگزار می‌شود./مهر


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کام استقلالی شگفتی‌ساز شیرین نشد! (عکس)