برنامه عجیب سه هفته پایانی/ بازیکنان لیگ برتری بدون تمرین در تیم ملی!


برنامه عجیب سه هفته پایانی/ بازیکنان لیگ برتری بدون تمرین در تیم ملی!

تیم ملی یک روز بعد از آخرین بازی لیگ برتر برای دیدار با هنگ‌کنگ به این کشور اعزام خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سازمان لیگ برنامه جدید مسابقات خود را در حالی اعلام کرد که حالا روز چهارم، هشتم و دوازدهم خرداد ماه، مسابقات برگزار خواهند شد.

هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون در این خصوص توضیح داد: با توجه به این ضایعه دردناک و اعلام وزارت ورزش مبنی بر لغو مسابقات، ما برنامه جدید را اعلام کردیم. ما فیفادی را هم داریم و اردوی تیم ملی باید تشکیل شود و به همین دلیل برنامه جدید با فشردگی جدید آغاز خواهد شد. اگر ما می‌خواستیم طولانی‌تر شود باید بعد از فیفادی برگزار می‌شد و چون نیمه نهایی و فینال جام حذفی را هم داریم، عملا وارد فیفادی می‌شد.

او در مورد هماهنگی این موضوع با استان‌های مختلف نیز اظهار داشت: مشکلی از بابت استان‌ها وجود ندارد و ابلاغیه صورت گرفته و مسابقات سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود.

ممبینی در مورد شرایط فیفادی و برنامه تیم ملی گفت: اردوی تیم ملی دهم برگزار خواهد شد و سیزدهم خرداد اعزام خواهد بود. بازیکنان لیگ برتری روز قبل از اعزام به اردو ملحق خواهند شد.

دبیرکل فدراسیون ادامه داد: ما اگر بتوانیم برنامه منظم لیگ را اجرا کنیم، به تیم ملی هم کمک خواهیم کرد. ما نباید اردوی طولانی‌مدت تیم ملی داشته باشیم و بازیکن باید در باشگاه طوری آماده شود که در زمان فیفادی در اختیار تیم ملی باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین اخبار درباره لیست خروج استقلال