مردمی بودن شهیدآیت‌الله رئیسی زبانزد است


خواننده تک‌آهنگ «قاسم هنوز زنده ست» با اشاره به اینکه مردمی بودن شهید آیت الله رئیسی زبانزد است گفت: وی برای تولید اثری درباره شهید حاج قاسم سلیمانی از بنده تقدیر کرد و نشان می‌دهد که آیت الله رئیسی نگاه خوبی به موسیقی داشته است.

غلامرضا صنعتگر خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ایران اکونومیست به مناسبت شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان اظهارداشت: خدمت مردم عزیز و داغدیده ایران و خانواده آیت الله رئیسی تسلیت عرض می‌کنم، بابت این اتفاق تلخ خیلی متاثر و متاسف هستم که رئیس جمهور عزیز، مردمی و جهادیمان را از دست دادیم و ان شاءالله مسئولان بتوانند راه این بزرگوار را پیشه بگیرند و به بهترین شکل ممکن رسالت این عزیز بزرگوار را به سرانجام برسانند.

وی درباره ارتباط آیت الله رئیسی با هنرمندان گفت: من دیدار خصوصی با وی داشتم و بسیار متواضع و مردم‌دار بود، در نخستین دیداری که خدمت آیت الله رئیسی رسیدم، با روی گشاده و متواضع در مقابل همه هنرمندان ایستادند، مردمی بودن وی همیشه زبانزد همه هست. ان شاءالله مسئولان بتوانند راه ایشان را ادامه بدهند.

صنعتگر افزود: خاطرم هست اثری را که من برای حاج قاسم سلیمانی (قاسم هنوز زنده ست) خوانده بودم، بسیار مورد توجه آیت الله رئیسی قرار گرفت و از دفتر وی با من تماس گرفتند و بابت این اثر بسیار تشکر کردند و همین قوت قلبی بود، وقتی می‌دیدیم یک شخصی با این سمت به صورت ویژه و خاص به هنر یک هنرمند توجه می‌کنند، خیلی برای یک هنرمند ستودنی است.

خواننده قطعه «میشه ضامنم بشی» خاطرنشان کرد: همین قدر که من احساس می‌کنم نگاه آیت الله رئیسی تقدیر کردن از هنرمند بوده است، نشان می‌دهد که وی نگاه خوبی به موسیقی داشته است.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت امام رضا(ع) هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مقاومت پدر شهید برای تحویل سلاح گرم! + عکس