بیانیه‌ دولت اسپانیا در پی شهادت ابراهیم رئیسی


بیانیه‌ دولت اسپانیا در پی شهادت ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: دولت اسپانیا با صدور بیانیه‌ای، شهادت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و سایر اعضای هیات همراه در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از تارنمای وزارت امور خارجه اسپانیا، دولت مادرید از طریق این بیانیه رسمی، مراتب تسلیت خود را به بستگان شهدای این سانحه نیز تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: دولت اسپانیا درگذشت رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها را تسلیت می‌گوید.

سران و مقامات ارشد کشورهای جهان در پی اعلام خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه به همراه جمعی از همراهان که روز گذشته در سانحه هوایی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی رخ داد، پیام تسلیت و ابراز همبستگی با ملت ایران را منتشر کردند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌ الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت الله آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چرا کبد چرب در کودکان زیاد شده است؟