مجلس ارمنستان به احترام رئیسی شهید و یارانش یک دقیقه سکوت کرد


مجلس ارمنستان به احترام رئیسی شهید و یارانش یک دقیقه سکوت کرد

اقتصادنیوز: تارنمای ارمنستانی نیوز خبر داد که مجلس ارمنستان در آغاز جلسه امروز یاد شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش را گرامی داشت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیوز نوشت که نمایندگان مجلس ملی ارمنستان در دقایق آغازین جلسه امروز به احترام رئیس جمهوری، وزیر امور خارجه و دیگر مقام‌های ارشد ایرانی که در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسیدند، یک دقیقه سکوت کردند.

تارنمای آرمن پرس دیروز به نقل از پیام تسلیت نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان، خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای نوشت: اینجانب از دریافت خبر جان باختن ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری ایران و هیات همراهش بهت زده شده و خواهشمندم مراتب تسلیت و همدردی صمیمانه من، دولت و مردم جمهوری ارمنستان را به مناسبت شهادت جانسوز دوست و همکار عزیزم رئیس جمهوری سید ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه حسین امیرعبداللهیان و همراهانشان بپذیرید.

وی افزود: دولت جمهوری ارمنستان و مردم آن در این دوران سخت خود را در کنار مردم همسایه و کشور دوست و برادر خوب ما جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

خبر مرتبط
نامگذاری یک خیابان در مشهد به نام شهید ابراهیم رئیسی

اقتصادنیوز: بر اساس توضیحات مسئولان شهری، تاکنون شهرهای مشهد و سبزوار در نامگذاری خیابانی به نام‌ شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی در استان خراسان رضوی پیش قدم شده‌ اند.

واهاگن خاچاطوریان، رئیس جمهوری ارمنستان نیز در صفحه کاربری خود در تارنمای ایکس ضمن ابراز تسلیت به مناسبت سانحه سقوط بالگرد، به دولت و مردم دوست ایران تسلیت گفت.

وی افزود: ما در غم ملت ایران شریکیم و آرزوی صبر و استقامت در این دوران سخت را داریم.

خبر مرتبط
مجلس در عزای شهید ابراهیم رئیسی+عکس

اقتصادنیوز: آخرین مجلس شورای اسلامی یازدهم امروز سه‌شنبه اول خردادماه با برپایی مراسم عزاداری برای شهدای سانحه سقوط بالگرد برگزار شد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس زن جذاب و زیبای صادق بوقی ! / تا حالا ندیده اید !