بازداشت سارق حرفه ای که 11 سند خانه داشت + جزییات


بازداشت سارق حرفه ای که 11 سند خانه داشت + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت منزل به پلیس 110 پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ماموران 156 این پلیس قرار گرفت. وی...

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پس از اعلام یک فقره سرقت منزل به پلیس 110 پیگیری موضوع در دستور کار کلانتری ماموران 156 این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل سرقت و انجام تحقیقات میدانی مشخصات متهم شناسایی و پس از تطبیق چهره متهم با آلبوم مجرمان حرفه ای هویت متهم شناسایی شد.

این مقام انتظامی در ادامه به شناسایی مخفیگاه متهم و مراقب های ویژه پلیسی اشاره کرد و ابراز داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش با اجرای طرح مهار سارق و اقدامات پلیسی برای جلوگیری از فرار وی دستگیر شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: با بررسی های بیشتر از مخفیگاه متهم تعداد 11 فقره سند ملکی و 3 دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد.

وی ادامه داد: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت های مشابه از منازل و اماکن خصوصی اعتراف و متهم برای اخذ دستور قضائی و تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بهرامی در پایان به شهروندان توصیه کرد: بالکن و پنجره های منزل خود را به حفاظ آهنی مجهز و قبل از خروج از منزل از بسته بودن درب پنجره ها و بالکن مطمئن شوید.


بازداشت سارق حرفه ای که 11 سند خانه داشت + جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاب عکس شهید رئیسی در بین سران نظام قرار گرفت + عکس