تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با شهید جمهور و همراهان / فعالیت مترو تا ساعت 24


تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با شهید جمهور و همراهان / فعالیت مترو تا ساعت 24

به گزارش رکنا، محسن هرمزی گفت: به دنبال شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم بزرگداشت آنان در مصلی امام خمینی تهران، خدمت‌رسانی در ناوگان حمل و‌ نقل عمومی...

به گزارش رکنا، محسن هرمزی گفت: به دنبال شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و همراهان ایشان و برگزاری مراسم بزرگداشت آنان در مصلی امام خمینی تهران، خدمت‌رسانی در ناوگان حمل و‌ نقل عمومی پایتخت تا پایان ساعت ۲۴ تمدید شد.

وی ادامه داد: مراسم بزرگداشت ساعت ۲۱ برگزار می‌شود و به این منظور، خدمت‌رسانی در تمام خطوط حمل و نقل عمومی، اعم از اتوبوسرانی و مترو (به جز خط ۵ و پرند) و تاکسی، امروز _۱ خردادماه ۱۴۰۲_ تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت. مترو تهران فردا نیز از ساعت ۵:۳۰ تا پایان مراسم با حداکثر ظرفیت سرویس‌دهی خواهد داشت.

هرمزی اظهار کرد: همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن مشارکت در جابه‌جایی سوگواران، ناوگان ویژه برای انتقال عزاداران به مصلی امام خمینی(ره) اختصاص خواهد داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در ادامه از تمهیدات تاکسیرانی به منظور انتقال سوگواران خبر داد و بیان کرد: خطوط تاکسیرانی هم برای رفت و آمد هر چه بهتر عزاداران امشب تقویت خواهد شد.


تمهیدات حمل و نقلی شهرداری تهران برای مراسم وداع با شهید جمهور و همراهان / فعالیت مترو تا ساعت ۲۴

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قیمت همستر کوین؛ امروز 14 خرداد 1403