مرگ تلخ و همزمان پدر و پسر 13 ساله اش در کنگان / همه شوکه شدند


مرگ تلخ و همزمان پدر و پسر 13 ساله اش در کنگان / همه شوکه شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا حبیبی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر غرق شدن 3 نفر در سواحل شهر "بنک"، بلافاصله ماموران کلانتری13 شهر"بنک" برای بررسی موضوع به...

به گزارش رکنا، سرهنگ حمیدرضا حبیبی با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر غرق شدن 3 نفر در سواحل شهر "بنک"، بلافاصله ماموران کلانتری13 شهر"بنک" برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند .

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد 3نفر برای شنا به پارک ساحلی شهر بنک رفته بودند که با ورود به منطقه ممنوعه و عدم آشنایی به فنون شنا دچار غرق شدگی می شوند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه با حضور گروه های امداد و نجات سریعا افراد غرق شده از آب بیرون آورده می شوند و به بیمارستان امام خمینی شهر کنگان انتقال می یابند، اظهار داشت: متاسفانه تلاش پزشکان جهت احیای فرد41ساله به همراه فرزند13ساله اش مثمر ثمر واقع نشده و فوت می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با ابراز تاسف از این سانحه خاطرنشان کرد: شنا در منطقه ممنوعه و به آب زدن بدون آگاهی از عمق آن و نداشتن مهارت کافی در فنون شنا از مهم ترین دلایل غرق شدن است که می طلبد شهروندان به توصیه ها و هشدارها توجه کافی کنند تا شاهد حوادث تلخ برای خانواده ها نباشیم.


مرگ تلخ و همزمان پدر و پسر 13 ساله اش در کنگان / همه شوکه شدند

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

انتخابات پیش رو بسیار مهم است