دلار به کانال 56 هزار تومان بازگشت


دلار به کانال 56 هزار تومان بازگشت

قیمت دلار که طی ساعات نخست حادثه بالگرد رئیس جمهور که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، به بالای ۶۰ هزار تومان هم رسیده بود، هم اکنون به کانال ۵۶ هزار تومان بازگشته است.

دلار به کانال 56 هزار تومان بازگشت

به گزارش راهبرد معاصر؛ روند نزولی قیمت ارز که از هفته های گذشته آغاز شده در روز یکشنبه و پیش از اعلام اخبار مربوط به حادثه بالگرد رییس جمهوری، باعث بازگشت قیمت دلار به کانال 56 هزار تومان شد.

اما با اعلام اخبار حادثه بالگرد رییس جمهوری که منجر به شهادت ایشان و هیات همراه شد، دلال ها و برخی افراد معلوم‌الحال سعی در ماهیگیری از آب گل‌الود داشتند، انها با ایجاد التهاب در بازار ارز باعث شدند قیمت دلار از 56 هزار تومان طی چند ساعت به بالای 60 هزار تومان برود.

ورق بازار ارز اما در همان روز نخست اعلام خبر حادثه بالگرد و اطمینان به مردم که خللی در امور کشور پیش نخواهد آمد، برگشت و قیمت دلار مجدد وارد مدار نزولی شد.

برهمین اساس نیز دلار با همان سرعتی که به حدود 61 هزار تومان رسیده بود به کانالهای قبلی برگشت و هم اکنون در سبزه میدان در کف کانال 56 هزار تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بعد از اعلام خبر شهادت رییس جمهور و هیات همراه نیز، هیات دولت اعلام کرد با جدیت تمام امور انجام می شود و جای نگرانی نیست.

این موارد باعث شد تا اطمینان هم به بازار بازگردد و با مدیریت بازارساز بار دیگر قیمت دلار به کانال 56 هزار تومان بازگردد./ تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

کابینه مصر استعفا داد