اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان مشخص شدند


اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان مشخص شدند

با رأی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری و آیت‌الله علیرضا اعرافی به ترتیب به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس و آیت‌الله عباس کعبی و آیت‌الله محسن اراکی نیز به عنوان منشیان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان مشخص شدند

به گزارش راهبرد معاصر، با رأی نمایندگان خبرگان رهبری، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری و آیت‌الله علیرضا اعرافی به ترتیب به‌عنوان نواب اول و دوم رئیس این مجلس به مدت ۲ سال انتخاب شدند.


در ادامه روند اخذ رأی برای تکمیل هیئت رئیسه، آیت‌الله عباس کعبی و آیت‌الله محسن اراکی نیز به عنوان منشیان هیئت رئیسه انتخاب شدند.

ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری صبح امروز سه‌شنبه با حضور مسولان کشوری و لشکری و با صدور پیام از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز به کار کرد.


در جریان برگزاری مراسم افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، آیت الله محمد علی موحدی کرمانی با ۵۵ رای به عنوان رییس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد. در این جلسه ۸۳ عضو خبرگان حضور داشتند.


پیش از این آیت الله احمد جنتی عهده‌دار این سمت بود اما در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان کاندیدا نشد. بنابراین حضور آیت الله جنتی در این مجلس رسما به پایان رسید.


گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه در حالی تشکیل شد که حال و هوای متفاوتی در صحن خبرگان نسبت به ادوار گذشته حاکم بود.


شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و منتخب مردم خراسان جنوبی در خبرگان ششم دلیل اصلی حزن، اندوه و ناراحتی اعضای خبرگان رهبری در اجلاسیه امروز بود./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد