آب پاکی سازمان لیگ روی دست مربی استقلال


آب پاکی سازمان لیگ روی دست مربی استقلال

سازمان لیگ بار دیگر تاکید کرد دیدار پیکان و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین برگزار می‌شود.

آب پاکی سازمان لیگ روی دست مربی استقلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمان زیادی تا پایان لیگ باقی نمانده و احتمالا قهرمان روز آخر از بین پرسپولیس و استقلال انتخاب خواهد شد. با این حساب، سه هفته پایانی لیگ برتر حسابی داغ و نفس‌گیر است.

قرعه‌کشی و برنامه مسابقات می‌گوید پیکان باید در هفته آخر رقابت‌ها از استقلال میزبانی کند. خودروسازان در طول این فصل، در ورزشگاه پاس قوامین محل اکباتان پیکان میزبان بودند؛ استادیومی که به‌خاطر شرایط جغرافیایی و صلاحدید مسئولان امر، نمی‌تواند تماشاگری را حین بازی‌های لیگ برتر روی سکوها داشته باشد. حالا استقلالی‌ها معتقدند باید در ورزشگاهی مقابل پیکان بازی کنند که شرایط حضور تماشاگران را داشته باشد و هواداران این تیم فرصتی برای حمایت از آبی‌پوشان داشته باشند.

همین امر، به یک اختلاف پنهان بین استقلال و پرسپولیس هم تبدیل شده به خصوص در شرایطی که پیکانی‌ها اعتقاد دارند مدیران استقلال نمی‌توانند در مورد محل میزبانی آنها تصمیم بگیرند.

در همین وضعیت، سازمان لیگ برنامه جدید خود را اعلام کرد که سه جابجایی بزرگ نسبت به برنامه قبلی داشت. نکته مهم اینجاست که در برنامه جدید هم، سازمان لیگ تایید کرد دیدار هفته پایانی پیکان و استقلال در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد. با این شرایط، اختلافات به پایان رسیده و بازی در اکباتان انجام می‌شود./ خبرورزشی


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

باورهای اشتباه درباره چند ماده غذایی مفید