بیانیه 262 نماینده در تقدیر از معاون پارلمانی رئیس جمهور


بیانیه 262 نماینده در تقدیر از معاون پارلمانی رئیس جمهور

عضو هیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز بیانیه ۲۶۲ نفر از نمایندگان در تقدیر از زحمات سه ساله سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور را قرائت کرد.

بیانیه 262 نماینده در تقدیر از معاون پارلمانی رئیس جمهور

به گزارش راهبرد معاصر، علی کریمی فیروزجائی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی بیانیه 262 نمایندگان در تقدیر از زحمات سه ساله معاون پارلمانی رئیس جمهور را به شرح زیر قرائت کرد:

تعامل سازنده و هم افزایی دولت و مجلس از مسیر معاونت پارلمانی ریاست جمهوری می‌گذرد و نقش معاون پارلمانی در هماهنگی قوای مقننه و مجریه و ایجاد تفاهم بین نمایندگان دولت و ملت برای پاسخگویی به مطالبات و انتظارات به حق مردم شریف بسیار مهم است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر خود لازم می‌دانیم در پایان دوره مجلس انقلابی یازدهم از زحمات ارزشمند برادر پرتلاش، متعهد و پاکدست جناب آقای دکتر سید محمد حسینی که تاکنون مسئولیت خطیر معاونت پارلمانی رئیس جمهور را برعهده داشتند تشکر و قدردانی کنیم. دلسوزی، همدلی، حسن تدبیر و مجاهدت همکاران معاونت پارلمانی در جهت تفاهم و همکاری بین مجلس و دولت ارجع می‌نهیم و اکنون که دوره مسئولیت این برادر صمیمی به پایان رسیده بار دیگر لازم می‌دانیم از اخلاق حسنه، متانت، صداقت و حضور مداوم ایشان در مجلس شورای اسلامی و احساس مسئولیت مداوم و انتخاب مدیران متدین و متعهد به نیکی یاد کنیم و از خداوند متعال دوام توفیقات این برادر عزیز را مسئلت می‌کنیم.

*بیانیه 185 نماینده در تقدیر از عملکرد دانشگاه آزاد

همچنین در ادامه این عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه 185 نفر از نمایندگان در تقدیر از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت چهل و دومین سال تاسیس این دانشگاه را به شرح زیر قرائت کرد.

مقام معظم رهبری (مدظلله العالی): «دانشگاه آزاد اسلامی یک امید برای سیل مشتاقان تحصیلات عالی در سراسر کشور است».

دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مهم ترین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی و بزرگترین دانشگاه حضوری جهان اسلامی در بیش از 4 دهه فعالیت موثر و درخشان در نظام آموزش عالی کشور، توانسته است خدمات فاخر و ارزنده ای در جهت تحقق عدالت آموزشی و تربیت اجتماعی در چارچوب ارزش های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده و قریب به 40 درصد آموزش عالی را برعهده دارد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهل و دومین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از اهتمام و مساعی مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی که در جهت اعتلا و پیشرفت و تحقق منویات و مطالبات امامین انقلاب اسلامی، گام های استوار و مطمئن برداشته اند اعلام می نماییم.

امید است دانشگاه آزاد اسلامی تحت زعامت و هدایت مقام معظم رهبری با مدیریت تحول آفرین و تعالی بخش آن بتواند به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد.

ان شاءالله./ تسنیم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قالیباف در روز آخر ثبت نام کرد