استارت‌های سریع آزادی چالش جدی مدافعان:/ استقلالی سابق عمق دفاع آبی‌ها را ناامن می‌کند!


استارت‌های سریع آزادی چالش جدی مدافعان:/ استقلالی سابق عمق دفاع آبی‌ها را ناامن می‌کند!

مهاجم جوان نساجی در فرم ایده‌آلی قرار دارد و در انتظار بازی مقابل تیم سابق خود خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی مهاجم تیم فوتبال نساجی در بازی با استقلال خوزستان نشان داد فرم ایده‌آلی دارد و مقابل تیم سابق خود با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و می‌تواند یکی از امید‌های هواداران نساجی و بازیکنی سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی و بقای نساجی در لیگ برتر باشد.

آزادی در بازی با استقلال خوزستان دو گل به ثمر رساند و در پیروزی پرگل خارج از خانه نساجی نقش ویژه ای داشت و در بهترین فرم خود حضور دارد و در کنار این موضوع حضور مقابل تیم سابق می‌تواند انگیزه مضاعف برای این بازیکن باشد.

مهاجم تیم نساجی با استارت‌های انفجاری که داشت خط دفاع استقلال خوزستان را به هم ریخته بود و همین مسئله می‌تواند نکته‌ای نگران کننده برای مدافعان استقلال باشد تا با دقت بیشتری عمق خط دفاعی را پوشش بدهند و فضای کافی به مهاجم نساجی ندهند، این در حالی است که اکثر مدافعان استقلال فیزیکی و قلدر هستند و در نبردهای تن به تن به موفق عمل می‌کنند و در این مسابقه نقش مدافعی که در قلب دفاع حضور دارد برای پوشش فضای دو مدافع چپ و راست کلیدی خواهد بود.

2024537

آزادی در این فصل 6 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و بهترین گلزن این تیم در مسابقات لیگ برتر بوده است و می‌تواند در بازی‌های آینده با به ثمر رساندن 2 گل دیگر آماری بهتر از فصل گذشته ارائه کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هاشمی‌نسب هم زیر تیغ کمیته انضباطی