بازیکنانی که قرارداد ندارند، ستاره‌هایی که شاید بروند؛/ 15 نفر در موقعیت جدایی از تراکتور! (گزارش ویژه)


بازیکنانی که قرارداد ندارند، ستاره‌هایی که شاید بروند؛/ 15 نفر در موقعیت جدایی از تراکتور! (گزارش ویژه)

تیم تراکتور در حالی پای به روزهای پایانی فصل می‌گذارد که برای فصل آینده خطرات زیادی را پیش روی خود می‌بیند.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از موارد آسیب تراکتور در فصول گذشته مسئله بی‌ثباتی بوده که باعث شده تا این تیم در پایان هر فصل تعداد زیادی از بازیکنان خود را تغییر دهد و با یک تیم تازه وارد رقابت‌های لیگ برتر ایران شود. موضوعی که در فصل جاری نیز پیش آمد و با وجود حضور ستاره‌های پرتعداد، تیم تراکتور به خاطر ناهماهنگی دچار مشکلات زیادی شد و چند هفته ابتدایی را از دست داد.

برای فصل آینده اما علاوه بر بازیکنان، احتمال تغییر مالکیت هم برای تراکتور وجود دارد. این در حالی است که البته به دلیل نبود مشتری جدی و همچنین در نهایت علاقه زنوزی به تیمداری در تبریز، شاید این احتمال چندان زیاد نباشد، اما به هر حال مالک تراکتور فعلا اصرار جدی خود را بر واگذاری سرخپوشان تبریزی اعلام کرده است.

در همین حال بررسی قرارداد بازیکنان تراکتور نشان می‌دهد قرارداد 9 بازیکن در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و همچنین احتمال جدایی شش بازیکن دیگر هم به دلایل مختلف وجود دارد.

این لیست نفراتی است که در پایان فصل قراردادی با تراکتور نخواهند داشت:

1. احسان مرادیان
دروازه‌بان پیشین صنعت نفت و فولاد که در این دو تیم گلر اول بود، در تراکتور کاملا نیمکت نشین بوده و این فصل باوجود نمایش‌های متزلزل پورحمیدی در ابتدای فصل نیز فرصتی برای بازی پیدا نکرده. به همین دلیل مرادیان که در این مدت کاملا سکوت پیشه کرده، تصمیم به جدایی خواهد گرفت و در تیم دیگری بازی خواهد کرد.

1829115

2. سیدمحمد حسینی
مدافع ثابت فصل گذشته تراکتور این فصل پشت سد زوج عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده باقی ماند تا به این ترتیب به نیمکت‌نشین محض در تیم تراکتور تبدیل شود. نکته جالب اینکه او حالا با وجود بهبود مصدومیت هم از لیست تراکتور دور مانده تا کاملا نسبت به تیم دل زده شود. حسینی فصل گذشته عملکرد خوبی با پیراهن تراکتور داشت اما حالا با پایان قراردادش احتمالا تصمیم به جدایی گرفته و فصل آینده این بازیکن را باید با پیراهن تیم جدید دنبال کنیم.

3. محمد نادری
مدافع چپ تیم تراکتور که از سوپرلیگ ترکیه به تراکتور آمده، در فصل جاری عملکرد درخشانی داشته و بر اساس داده‌های ترانسفرمارکت قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. با این حال تراکتور طبیعتا به دنبال حفظ این بازیکن خواهد بود و خود او نیز تمایل دارد تا دوره درخشان نمایشش در جمع تبریزی‌ها را ادامه دهد.

2017325

4. محمد آقاجانپور
مدافع راست تیم تراکتور که او نیز فصل گذشته جزء بازیکنان ثابت شد، این فصل نیمکت نشین مهدی شیری و سیامک نعمتی بود. او اخیرا دچار مصدومیتی سخت شد و احتمالا تا نیم فصل آینده از ترکیب به دور خواهد ماند. قرارداد این بازیکن در پایان فصل به پایان می‌رسد و شاید باشگاه تراکتور به صورت نمادین قراردادش را تمدید کند تا به این شکل از بازیکن خود حمایت لازم را انجام داده باشد.

5. صفا هادی
هافبک عراقی تیم تراکتور هم تصمیم نهایی خود را برای جدایی گرفته و این موضوع را به اطلاع رسانه‌های عراقی رسانده است. صفا در فصل جاری نمایش ضعیفی با پیراهن تراکتور داشت و همین موضوع باعث شده تا تراکتور تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن نداشته باشد.

2006886

6. گوستاوو واگنین
ستاره برزیلی تیم تراکتور فصل گذشته با تصمیم قربان بردیف به این تیم پیوست و زیر نظر پاکو خمس و حمید مطهری نیز جزء بازیکنان اصلی تیم تراکتور بود. گوستاوو از امتیاز بازی در چند پست هجومی برخوردار است و در این مدت هم چهره یک ستاره را از خود به نمایش گذاشته و شاید هواداران تراکتور تمایل داشته باشند که او در تیمشان بماند.

7. مهدی هاشم‌نژاد
وینگر تکنیکی تیم تراکتور در چند فصل اخیر جوان اول این تیم بوده و عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. او این روزها بازیکن موردعلاقه حمید مطهری است اما با توجه به نمایش خوب و سن مناسب، شاید هاشم به دنبال پیشنهادات بهتر هم باشد و به همین دلیل تراکتور کار چندان راحتی برای حفظ این بازیکن نخواهد داشت.

8. سجاد آشوری
آشوری که زیر نظر مهدی تارتار به یک ستاره تمام عیار تبدیل شده بود، در ترکیب تیم تراکتور توفیق چندانی نداشته است. البته بعد از ورود حمید مطهری، او چند بازی به میدان رفته اما به هر حال بعید است که تراکتور برای فصل آینده حسابی روی او باز کند. البته شاید تعداد کثیر بازیکنان جدایی، سرنوشت او را طوری رقم بزند که این بازیکن در تراکتور بماند.

9. مهدی عبدی
او به صورت قرضی از پرسپولیس به تراکتور پیوسته و شش گل هم به ثمر رسانده تا به این ترتیب جزء بازیکنان موردعلاقه هواداران تراکتور باشد. با این حال او در پایان فصل به پرسپولیس بازخواهد گشت و فعلا هیچ اعلام تمایلی از سوی دو تیم برای ادامه همکاری دیده نمی‌شود.

1982647

بازیکنانی که شاید در صورت واگذاری تیم از سوی زنوزی جدا شوند:

10. شجاع خلیل‌زاده:
کاپیتان تراکتور در این فصل نمایش‌های بسیار خوبی را با تیم تبریزی انجام داده و پیراهن تیم ملی را هم حفظ کرده. او در چند هفته گذشته محبوبیت خاصی نزد هواداران تراکتور داشته اما ممکن است واگذاری تراکتور از سوی محمدرضا زنوزی، منجر به یک تصمیم تازه از سوی او شود. شجاع قرارداد سه ساله با تیم تراکتور دارد.

11. امیرحسین حسین‌زاده
ستاره سابق تیم استقلال این فصل از بلژیک به تراکتور آمده و قرارداد سه ساله را با این تیم دارد. او جزو بازیکنان موردعلاقه مالک باشگاه تراکتور است و به همین دلیل ممکن است در صورت واگذاری تراکتور، او هم عطای حضور در جمع سرخپوشان تبریزی را به لقایش ببخشد.

12. سیامک نعمتی
هافبک سابق پرسپولیس که در این تیم به افتخارات زیاد و البته بازوبند کاپیتانی هم رسید، این فصل به عنوان مدافع و هافبک راست برای تراکتور به میدان رفته است. او هم برای آینده تحت قرارداد تراکتور است اما شاید سرنوشت برای این ستاره بعد از واگذاری تراکتور به شکل دیگری رقم بخورد.

1969353

بازیکنانی که شاید با تصمیم شخصی یا باشگاه جدا شوند:

13. میلوش دلتیچ
وینگر صربستانی تیم تراکتور در این فصل به تیم تراکتور اضافه شده اما به خصوص در چند بازی اخیر به هیچ وجه به میدان نرفته و به همین دلیل در موقعیت جدایی از تیم تراکتور قرار دارد.

14. ارسلان مطهری
ارسلان از استقلال به تراکتور پیوسته اما چندان در ترکیب تیم تراکتور حضور نداشته و این موضوع سبب شده تا طرفین به نوعی نسبت به جدایی تمایل داشته باشند. البته مطهری یک فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

1995528

15. محمد قنبری
وینگر تکنیکی تیم تراکتور به دلیل مصدومیت نیم فصل دوم را از دست داد اما حالا آماده بازگشت شده است. قنبری فصل گذشته جزء موثرترین بازیکنان تراکتور بود اما نیم فصل اول را اغلب از روی نیمکت دنبال کرد. به همین دلیل شاید او نیز تصمیم به جدایی بگیرد.

**فراموش نکنید تمام این بازیکنان نفراتی هستند که برای فصل آینده در لیست بزرگسالان قرار خواهند داشت. به عبارتی حتی اگر نیمی از این نفرات از تراکتور جدا شوند، این تیم با معضل بزرگی مواجه خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هاشمی‌نسب هم زیر تیغ کمیته انضباطی