خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود


خلیج فارس مواج و متلاطم می‌شود

معان توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:  بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با وزش بادهای شمالی، سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم خواهد بود.

" زهرا راستگو " روز سه شنبه اظهار کرد: همچنین از فردا تا روز پنجشنبه وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده وضعیت آسمان بطور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی طی ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

راستگو ادامه داد: ارتفاع موج دریا امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی متر ، از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۰ ، جزر اول ساعت ۱۳:۲۰، مد دوم ساعت ۱۸:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۵ خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

هواشناسی 1403/02/25؛ بارش‌های سیل‌آسا در برخی استان‌ها