پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت در پی شهادت رئیس جمهوی و هیات همراه


مدیرعامل بانک ملت در پیامی، شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت. متن پیام فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ...

پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملت در پی شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، شهادت خادم الرضا، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

متن پیام فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک ملت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً"

عروج ملکوتی و شهادت غم بار خادم الرضا، خادم ملت ایران، رئیس جمهور محبوب و مردمی، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه ضایعه ای بزرگ و جانکاه است.

آن فقید والامقام و مجاهد نستوه که مفتخر به خدمتگزاری شمس الشموس حضرت امام رضا (ع) بود، تمامی توان و عمر پربرکت خویش را وقف آرمان های بلند انقلاب اسلامی و خدمت به میهن نمود و شهادت در این راه مقدس پاداش این اخلاص شد.

این ضایعه بزرگ و جبران ناپذیر را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه حق تعالی علو درجات و محشور شدن با ائمه اطهار علیهم السلام را برای آن شهید والامقام و یاران همراه مسالت دارم.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جواد نکونام 5 میلیارد تومان جریمه شد