جهش قیمت پادشاه رمزارزها به 71 هزار دلار؛ بازار کریپتو صعودی شد


جهش قیمت پادشاه رمزارزها به 71 هزار دلار؛ بازار کریپتو صعودی شد

پس از یک سقوط قیمت نسبی در بازار رمزارز، بالاخره روند صعودی آغاز شد و بیت کوین و آلتکوین‌های وابسته به آن امروز توانستند افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کنند. بر همین اساس، پادشاه رمزارز توانسته به محدود 71 هزار دلار نزدیک شود، در حالی که هر...

پس از یک سقوط قیمت نسبی در بازار رمزارز، بالاخره روند صعودی آغاز شد و بیت کوین و آلتکوین‌های وابسته به آن امروز توانستند افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کنند. بر همین اساس، پادشاه رمزارز توانسته به محدود 71 هزار دلار نزدیک شود، در حالی که هر واحد اتریوم نیز به 3500 دلار رسید.

همانطور که انتظار می‌رفت پس از رویداد هاوینگ (Halving) بیت کوین بازار رمزارز به یک سراشیبی کاهش قیمت وارد شد و بخش قابل توجهی از سرمایه در حال گردش (Market Cap) به نقدینگی تبدیل شد.

جهش قیمت بیت کوین به 71 هزار دلار

این وضعیت طی ساعات گذشته دستخوش تغییر شده و علاوه بر BTC، آلتکوین‌های موجود در بازار نیز با آغاز یک روند صعودی توانسته‌اند ضرر و زیان ناشی از سقوط خود را جبران کنند.

بازگشت قیمت BTC به محدود 71 هزار دلار

بر همین اساس، با جهش 3931 دلاری رمزارز بیت کوین، این دارایی دیجیتال توانست امروز یک رکورد جدید به ثبت رسانده و تا مرز 71 هزار دلار افزایش قیمت را شاهد باشد.

بازگشت قیمت BTC به محدود 71 هزار دلار نمودار تغییرات قیمت بیت کوین طی یک ماه گذشته تا به این لحظه

به گزارش MSN، این رمزارز که به عنوان قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین کریپتو در جهان شناخته می‌شود، در تاریخ 23 ژانویه (۳ بهمن ۱۴۰۲) امسال پایین‌ترین رقم ممکن خودش یعنی 38 هزار 505 دلار را تجربه کرد و پس از آن با افزایش 82.3 درصدی به محدوده فعلی رسید.

در همین رابطه بخوانید:

- هاوینگ چهارم بیت کوین انجام شد؛ آیا قیمت پادشاه رمزارزها پرواز می‌کند؟
- تاثیر هاوینگ بیت کوین بر درآمد ماینر‌های ایرانی

اتر که پس از بیت کوین جایگاه دوم بازار را در اختیار داشته و یک آلتکوین وابسته به BTC محسوب می‌شود نیز این روند صعودی را تکرار کرد و امروز توانست به 3500 دلار برسد.

Bitcoin-price-hike-4.jpg

بخش قابل توجهی از این وضعیت افزایش قیمت دارایی‌های رمزارزی در سال 2024 به دلیل تصویب و راه‌اندازی صندوق‌های نقدی قابل معامله در ایالات متحده بود که درب‌های سرمایه‌گذاری به یک کلاس دارایی جدید را برای سرمایه‌گذاران باز کرد.

نظر شما در رابطه با وضعیت فعلی بازار رمزارز چیست؟ آیا این روند صعودی ادامه پیدا خواهد کرد؟



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟