قاتل سه برادر در مازندران دستگیر شد


قاتل سه برادر در مازندران دستگیر شد

ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی مازندران از دستگیری یک قاتل فراری که به علت اختلافات ملکی و با به راه انداختن نزاع و درگیری دسته جمعی به دلیل اختلافات ملکی مرگ ۳برادر را با اسلحه شکاری رقم زده بود، خبر داد.

به گزارش عصرایران، سردار سید موسی حسینی در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری دسته جمعی و تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با حضور در محل دریافتند که در پی درگیری و اختلاف ملکی بین دو طرف، یکی از افراد طرف درگیری با سلاح شکاری ۳ برادر را به شدت مجروح کرده و بلافاصله از محل فرار کرد.

جانشین انتظامی استان مازندران با بیان اینکه در این اتفاق ۳ برادر پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرده اند، گفت: ماموران انتظامی گلوگاه با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی مازندران پس از دستگیری عاملین اصلی این درگیری، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه قاتل فراری را نیز در مدتی کمتر از ۱۲ ساعت در شهر فیروزکوه شناسایی و با انجام هماهنگی قضایی وی را دستگیر کردند.

سردار حسینی در پایان ضمن بیان اینکه ماموران برای متهمان دستگیر شده پرونده تشکیل داده و آن‌ها را به مرجع قضایی معرفی کردند، خاطر نشان کرد: برخورد پلیس با مخلان نظم و امنیت، مثل همیشه قاطعانه و جدی بوده و شهروندان با اطلاع رسانی به موقع و دقیق از طریق پلیس ۱۱۰ ما را در اجرای ماموریت‌های مان یاری کنند.

انهدام باند سارقان غیر بومی خودرو در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری یک باند ۴ نفره سارقان با ۲ فقره سرقت خودرو خبر داد.

محسن سلیمانی با تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت خودرو در یکی از مناطق سلمانشهر شهرستان عباس آباد و رد زنی سارقان در حوالی چالوس، موضوع بطور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات فنی پلیسی اعضای این باند سرقت که متشکل از ۲ مرد و۲ زن بودند، را در مقابل رستورانی در حوالی چالوس شناسایی و پس از هماهنگی قضائی با یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس با اشاره به اعتراف متهمان به دو فقره سرقت خودرو در شهر تهران و همچنین سلمان شهر عباس آباد، گفت: ماموران پلیس آگاهی چالوس از متهمان ۲ خودروی سرقتی را کشف و هر ۴ متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ سلیمانی در خاتمه ضمن بیان اینکه ایجاد امنیت مطلوب برای شهروندان وظیفه ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت نیاز از طریق شماره ۱۱۰ می‌توانند از ظرفیت نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه نهایت بهره ببرند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بزرگداشت یاد رئیس جمهور شهید در کارخانه‌ای که احیا شد +فیلم