خدمت به مردم محور مشترک شهدای خدمت بود


خدمت به مردم محور مشترک شهدای خدمت بود

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از محور مشخصه و مشترک این شهدا خدمت به مردم و تلاش مجدانه شبانه‌روزی آنان در خدمت رسانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید ناصحی مقدم روز سه شنبه( یکم خردادماه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن عرض تسلیت به حادثه ناگوار سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه ایشان، اظهار کرد: آنچه روشن و واضع بود رئیس جمهور شهید به عنوان فردی بود که نماد خدمت به مردم می‌شناسیم معرفی شده است.

وی افزود: پس از گذشت سه سال از خدمت ایشان تمامی جناح های سیاسی و مردم شهادت میدهند که شهید آیت اله رئیسی با تمام وجود در راه خدمت به مردم سر از پا نمی شناخت و تلاش برای آبادانی کشور داشتند و در هر مکانی که مشکل وجود داشت قوه مجریه را تجهیز می‌کرد تا مشکل حل و فصل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید از تجربه مدیریتی ایشان برای دوره های بعدی استفاده کرد، گفت: محور خدمت شهید رئیسی در این دولت مورد توجه بسیار بوده و همچنین افراد حاشیه‌ساز کم بودند که از نکات بارز ایشان بود.

ناصحی اظهار داشت: یکی از محور مشخصه و مشترک این شهدا خدمت به مردم و تلاش مجدانه شبانه‌روزی آنان در خدمت رسانی بود.

در ادامه این جلسه بررسی لایحه های بررسی لایحه شهرداری در خصوص پارک بانوان(واگذاری کافی شاپ، پارکینگ و پیست دوچرخه سواری)، لایحه شهرداری در خصوص افزایش اعتبار بودجه آماده سازی زمینهای بازی کودکان، شیوه نامه نحوه واگذاری بازارچه ها و بررسی نامه فرمانداری در خصوص بازارچه های موقت و.... مورد رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...