علی‌اف: تمام توافقات صورت گرفته با آیت الله رئیسی اجرا خواهد شد


علی‌اف: تمام توافقات صورت گرفته با آیت الله رئیسی اجرا خواهد شد

رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز سه شنبه از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی و اجرای توافقات صورت گرفته با ایشان به نفع مردم دو کشور سخن گفت.

«الهام علی اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان روز سه شنبه در جریان بازدید از سفارت جمهوری اسلامی ایران در «باکو» گفت: «مطمئنم همه توافقات انجام شده با ایران اجرا می‌شود، زیرا بر اساس منافع مردم دو کشور است.

به گزارش فارس، او ادامه داد: «همانطور که مستحضر هستید درست قبل از وقوع حادثه سقوط بالگرد بیش از ۲ ساعت در کنار هم بودیم، در این دیدار دوجانبه که بیش از یک ساعت به طول انجامید، موضوعات مهم زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.»

روز یکشنبه بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد خداآفرین به همراه علی‌اف به منطقه مرزی رفته بود، در مسیر بازگشت به تبریز دچار سانحه شد.

این بالگرد علاوه بر رئیس‌جمهور، حامل وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی بود که تمام سرنشینان به شهادت رسیدند.

علی اف ادامه داد: «ما در مورد پروژه‌های زیربنایی خاص تبادل نظر کردیم. شمار قابل توجهی از پروژه‌های بزرگ، وجود دارد که همه به نفع مردم ایران جمهوری آذربایجان است.»

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان دیروز هم در پیام تسلیت خود اعلام کرد «در این روز غم‌انگیز، از خداوند متعال برای ملت دوست و برادر ایران صبر و شکیبایی مسئلت دارم. ما در غم شما شریک هستیم و از طرف خودم و مردم (جمهوری) آذربایجان به شما، خانواده‌ها و عزیزان جانباختگان و ملت ایران تسلیت عرض می‌نمایم».


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وحید جلال‌زاده در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد