ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری اعلام شد


ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری اعلام شد

مهر: فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از محدودیت‌های تردد در روز پنجشنبه، ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری در مشهد خبر داد. سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: پلیس راهور ۳ مأموریت ویژه را برای برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری...

مهر: فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی از محدودیت‌های تردد در روز پنجشنبه، ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ همزمان با مراسم خاکسپاری رئیس جمهوری در مشهد خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار اظهار کرد: پلیس راهور ۳ مأموریت ویژه را برای برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری پیکر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در مشهد خواهد داشت تا این مراسم با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: بر این اساس مقرر شده است تا در مأموریت اول و در بدو ورود پیکر رئیس جمهوری به مشهد، مسیر فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مقصد میدان ۱۵ خرداد و سپس به سمت حرم مطهر رضوی به شعاع ۵۰۰ متر، ممنوعیت تردد خودرویی اعمال شود.

وی افزود: مأموریت دوم، تخلیه و پاکسازی خودرو از سطح معابر تا شعاع ۵ کیلومتری حرم مطهر رضوی با تاکید بر ایجاد زیرساخت تردد خودروهای امدادی و انتظامی خواهد بود.

امیدوار به مأموریت سوم این نیرو اشاره و اعلام کرد: در بخش سوم از مراسم، ممنوعیت تردد خودرویی تا شعاع ۷ کیلومتری از حرم مطهر رضوی اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: مسیرهای اضطراری تردد نیز برای روز مراسم پیش بینی شده است که خیابان‌های ملک الشعرای بهار، نخریسی، دانش غربی و شرقی و زیرگذر حرم امام رضا (ع) به سمت بیمارستان‌های هاشمی نژاد و امام حسین (ع) خواهد بود.

وی ساعت شروع محدودیت را عنوان و اعلام کرد: مرحله اول از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳ خرداد ما تا ساعت ۶ بامداد، پاکسازی خیابان‌ها از ساعت ۶ بامداد تا ۱۲ ظهر و مرحله آخر از ساعت ۱۲ ظهر همان روز تا پایان مراسم به اجرا در خواهد آمد.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مأموریت پلیس تا بازگشت زائران مراسم ارتحال امام (ره) ادامه دارد