ظریف از امیر عبدالهیان گفت


ظریف از امیر عبدالهیان  گفت

به گزارش رکنا : وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در ارتباط با مهمترین ویژگی‌های شخصیتی و کاری شهید حسین امیر عبداللهیان که در روز یکشنبه در جریان حادثه ایجاد شده برای بالگرد...

به گزارش رکنا : وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در ارتباط با مهمترین ویژگی‌های شخصیتی و کاری شهید حسین امیر عبداللهیان که در روز یکشنبه در جریان حادثه ایجاد شده برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور به همراه ایشان به شهادت رسید، گفت: مهمترین ویژگی آقای امیرعبداللهیان اخلاص و خلق و خوی نیکوی ایشان بود. چنانکه همه همکاران در وزارت خارجه به ایشان علاقه داشتند و از ایشان به عنوان فردی با اخلاق یاد می‌کردند.

امیر عبدالهیان / ظریف

وی با بیان اینکه آقای امیر عبداللهیان این ویژگی را چه در زمانی که کارشناس بودند و چه در زمانی که معاون بنده بودند و همچنین در زمانی که مجلس مشغول به فعالیت بودند داشتند، گفت: در زمانی‌که مسئولیت وزارت خارجه را نیز بر عهده داشتند همین ویژگی را داشتند.

ظریف / امیر عبدالهیان
ظریف با تاکید بر اینکه آقای امیر عبداللهیان در عرصه کار فردی پر کار و سخت کوش بود و زمان زیادی را برای کار و پیگیری امور اختصاص می‌دادند گفت: همانطور که گفتم مهمترین مشخصه بارز ایشان اخلاص و مردم‌داری بود و تا آنجا که اطلاع دارم با توجه به علاقه‌مندی دوستان در وزارت خارجه به ایشان از روز گذشته غم عجیبی در وزارت خارجه بخاطر شهادت ایشان و اتفاق رخ داده حاکم شده است.


ظریف از امیر عبدالهیان  گفت

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟